پاسخ به یک سوال؛ مورایس چگونه در سپاهان ماندنی شد؟

پاسخ به یک سوال؛ مورایس چگونه در سپاهان ماندنی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی – مدیران سپاهان چگونه توانستند سرمربی پرتغالی‌شان را راضی به ادامه همکاری کنند؟

به گزارش فوتبالی، زمان زیادی از قهرمانی سپاهان در جام حذفی نگذشته بود که خبر جدایی ژوزه مورایس شوک بزرگی را به این تیم وارد کرد‌ و هواداران سپاهان حسابی نگران شدند که تکلیف تیمشان در آستانه بازی با شباب الاهلی امارات در پلی‌اف لیگ نخبگان آسیا چه خواهد.

در یکی دو هفته گذشته، اخبار متفاوتی درباره مذاکره سپاهان با مورایس منتشر شد و گویا یکی از دلایل تصمیم مربی پرتغالی برای قطع همکاری با باشگاه اصفهانی، اتفاقاتی بود که فصل گذشته برای او و تیمش رخ داد. از ماجرای کسر امتیاز از این تیم گرفته تا مشکل قرارداد چند بازیکن سپاهان و موارد دیگری که باعث شد سپاهان از کورس قهرمانی در لیگ برتر عقب بیفتد.

این وسط، فوتبالی چند روز قبل از توافق سپاهان با مورایس و ادامه کار این سرمربی در اصفهان خبر داد. امروز ظهر هم باشگاه سپاهان با تیتر رییس یک سال دیگر در کنار ماست، خیال طرفداران مورایس را بابت ماندن این مربی پرتغالی در اصفهان راحت کرد.

طبق شنیده‌های فوتبالی، در مذاکراتی که مدیران باشگاه سپاهان با مورایس داشته اند به او اطمینان داده‌اند که از فصل جدید، بازیهای لیگ برتر با var برگزار خواهد شدو دیگر جای نگرانی برای اشتباهات داوری وجود ندارد. از طرف دیگر، مدیران باشگاه اصفهانی به سرمربی تیمشان قول داده‌اند که اجازه نخواهند داد در فصل آینده، حقی از این تیم ضایع شود و اینگونه توانسته‌اند دل مورایس را برای ادامه همکاری، به دست بیاورند.

6768