خداحافظی آزادی از نساجی با اشک و بغض! (عکس)

خداحافظی آزادی از نساجی با اشک و بغض! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - محمدرضا آزادی با انتشار پستی اینستاگرامی از هواداران نساجی خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا آزادی یکی از خریدهای ابتدای فصل گذشته سید مهدی رحمتی برای نساجی مازندران بود. مهاجم سابق آلومینیوم اراک که با پرداخت رضایت‌نامه از این تیم جدا شده و به تیم قائمشهری پیوست تا دوباره با سرمربی سابق خود همکاری کند.

آزادی در تیم جدید خود توانست عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد و به واسطه همین عملکرد نظر امیر قلعه‌نویی برای دعوت به تیم ملی را هم جلب کرد و حتی در نیم‌فصل هم پیشنهادات خوبی داشت که با مخالفت نساجی رو به رو شده و در این تیم تا پایان فصل ماندنی شد.

مهاجم جوان و بلند قامت مازنی‌ها که خبرهایی مبنی بر حضورش در یک تیم اماراتی هم وجود دارد، امروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از هواداران تیمش خداحافظی و از کادرفنی و مدیریتی نساجی هم بابت کمک به وی برای ادامه مسیر پیشرفتش تشکر کرد.

جالب اینکه آزادی این متن خداحافظی را با جملاتی احساسی آغاز کرده و نوشته که در لحظه خداحافظی از نساجی پر از اشک و بغض است. 

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که آزادی، چند روز قبل به فوتبالی خبر داده بود که با پرسپولیس هم در حال مذاکره است و باید دید مهاجم اسبق استقلال، راهی پرسپولیس خواهد شد یا فوتبالش را در آن سوی آبهای خلیج فارس ادامه خواهد داد.

1997