چالش جدید سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا در آلمان

چالش جدید سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا در آلمان

پایگاه خبری فوتبالی- فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا برای شرکت در دوره رهبران آینده در فوتبال زنان که فدراسیون فوتبال آلمان برگزار کرد حضور یافت.

به گزارش فوتبالی، دومین دوره کلاس رهبران آینده در فوتبال زنان همزمان با یورو ۲۰۲۴ مردان در آلمان و به میزبانی فدراسیون فوتبال این کشور آغاز شده است که فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا نماینده ایران در این کلاس است. دور اول این کلاس همزمان با جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر برگزار شد که فاطمه شریف در آن کلاس حضور داشت تا برای دور دوم این کلاس هم معرفی شود. 

این کلاس در مورد چالش های موجود در بخش مدیریت فوتبال زنان و راه های بر طرف کردن آن می باشد که در شهر برلین برگزار می شود. این کلاس برای مربیان بسیار کاربردی است و از سطح بالایی برخوردار است.

اما نکته جالب این کلاس به دیشب بر میگردد؛ فاطمه شریف و دیگر افراد حاضر در کلاس دیشب به دعوت فدراسیون فوتبال آلمان به ورزشگاه محل دیدار هلند و ترکیه رفتند و این دیدار مهیج را از نزدیک تماشا کردند. بلیط جایگاهی که این افراد در آن حضور داشتند ۱۵۰۰ یورو است که برای آن ها رایگان بود چرا که از سهمیه فدراسیون آلمان استفاده شد. در این دیدار هلند با نتیجه دو بر یک پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ صعود کرد.

فاطمه شریف برای فصل پیش روی سوپر لیگ فوتسال زنان به تیم سایپا پیوست و در چند روز گذشته بازیکنان زیادی هم جذب این تیم شده اند. باید دید شریف بالاخره در لیگ ایران می تواند قهرمانی کسب کند یا خیر.

6001