توضیح جدید درویش درباره بیرانوند: پارسال هم غیرقانونی فسخ کرد!

توضیح جدید درویش درباره بیرانوند: پارسال هم غیرقانونی فسخ کرد!

پایگاه خبری فوتبالی – مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، امروز توضیح جدیدی درباره آخرین وضعیت فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با این باشگاه داد.

به گزارش فوتبالی، رضا درویش که قبلاً درباره الحاقیه قرارداد علیرضا بیرانوند صحبت کرده بود و ادعا داشت تمام مفاد آن را رعایت کرده، امروز و در نشست خبری سرمربی جدید تیمش، دوباره درباره این مساله صحبت کرد.

درویش صحبت های خود را این چنین آغاز کرد: «الحاقیه به این دلیل اضافه شد که سازمان لیگ اعلام کرد مبلغ ۲۰ میلیون تومان از قرارداد ایشان اضافه است و باید تصحیح شود و اساس الحاقیه این بود تا قراردادش جاری باشد. کسی نمی‌پرسد آیا موادی از الحاقیه ابتر مانده است یا انجام نشده که باعث بروز مشکلی شود؟ در الحاقیه بازه زمانی پانزده روزه برای فسخ بعد از اتمام بازی‌‎ها تعریف شده که مبالغ ایشان قبل از پانزده روز پرداخت شده است و من متوجه نمی‌شوم محل سوال چیست؟»

درویش در پاسخ به این سوال که آیا فسخ بیرانوند قانونی بوده یا نه، چنین توضیحی داد: «مگر فرصت برای ایشان ایجاد شده که فسخ کرده؟ پارسال هم مگر غیرقانونی فسخ نکرد؟»

مدیرعامل سرخ‌ها در واکنش به این پرسش که آیا تضمین می‌دهد که فسخ بیرانوند درست نبوده، اظهار داشت: «تضمین؟ مسئولان کمیته انضباطی و تعیین وضعیت باید اعلام کنند ولی ما هیچ کدام از مفاد الحاقیه را نیمه‌تمام نگذاشته‌ایم و‌ قبل از موعد مقرر تمام متون آن را انجام دادیم و محل اشکالی نیست. متاسفانه برخی اصل را کنار گذاشته‌اند و به حاشیه می‌پردازند. اگر به جای ۱۵ روز، در شانزدهمین روز پرداخت می‌کردیم جای سوال بود ولی ما قبل از این بازه پول را پرداخت کردیم.»

درویش در پایان درباره امکان بازگشت بیرانوند به پرسپولیس در صورت اینکه مشخص شود فسخ قرارداد وی درست نبوده، گفت: «کمیته تعیین وضعیت باید بگوید آیا امکان بازگشت کسی که فسخ کرده وجود دارد یا نه.»

1997