بولونیا در پی خرید مدافع باتجربه فرانسوی بارسلونا

بولونیا در پی خرید مدافع باتجربه فرانسوی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- با وجود جدایی احتمالی ریکاردو کالافیوری از بولونیا، مدیران این باشگاه ایتالیایی سعی خواهند کرد تا در تابستان امسال یک جانشین مناسب برای او در نظر بگیرند و کلمنت لنگله نیز از گزینه‌های سران این باشگاه هستند.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو کالافیوری، یکی از بهترین مدافعان جوان حال حاضر فوتبال اروپا و جهان است. او در یورو 2024 در ترکیب تیم ملی ایتالیا خوش درخشید و توانست توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا را به خود جلب کند. پیش از آغاز یورو، تنها یوونتوس خواهان جذب این مدافع جوان بود، اما با نمایشی که کالافیوری در یورو 2024 آلمان ارائه کرد، چند باشگاه انگلیسی، از جمله چلسی و آرسنال به جذب او علاقه‌مند شدند.

حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که ریکاردو کالافیوری طی روزهای آتی به صورت رسمی راهی آرسنال می‌شود و فصل آینده برای توپچی‌ها توپ خواهد زد. حالا مدیران بولونیا در پی آن هستند تا یک مدافع باکیفیت را جانشین کالافیوری کنند. یکی از گزینه‌های اصلی این باشگاه، کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی باشگاه بارسلونا است.

به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، بولونیا شرایط کلمنت لنگله را زیر نظر دارد و می‌خواهد او را جانشین ریکاردو کالافیوری کند. هرچند بولونیا قادر به پرداخت دستمزد نجومی این بازیکن نیست و تنها در حالی می‌تواند لنگله را به خدمت بگیرد که این مدافع فرانسوی حاضر شود دستمزد خودش را کاهش دهد یا بارسا راضی شود بخشی از حقوق او را بپردازد.

لنگله از چند باشگاه درجه دوم و سوم انگلیسی پیشنهاد داشت اما راضی به امضای قرارداد با آن‌ها نشد. او همچنین به پیشنهادات باشگاه‌های عربستانی پاسخ منفی داد و می‌خواهد در اروپا ادامه دهد.

1428