نعمتی: صحبت‌های مثبتی برای تمدید با باشگاه داشتم/ بازی کردن در پرسپولیس حس و حال خوبی دارد

نعمتی: صحبت‌های مثبتی برای تمدید با باشگاه داشتم/ بازی کردن در پرسپولیس حس و حال خوبی دارد

پایگاه خبری فوتبالی- علی نعمتی بعد پایان جلسه با باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت‌هایی را با باشگاه داشتم و امیدوارم که در دو سه روز آینده به جمع‌بندی کامل برسیم و اتفاقات خوبی بیفتد.

به گزارش فوتبالی، علی نعمتی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس به ادامه همکاری‌اش با این باشگاه واکنش نشان داد و اظهار کرد: صحبت‌هایی را با باشگاه داشتم و امیدوارم که در دو سه روز آینده به جمع‌بندی کامل برسیم و اتفاقات خوبی بیفتد.

مدافع سرخ‌ها درمورد احتمال تمدید با پرسپولیس گفت: الان صحبت‌های خوب و مثبتی با باشگاه داشتم و در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

نعمتی در خصوص شناخت از سرمربی اسپانیایی و حضورش در ایران افزود: من درگیر امتحاناتم بودم و خیلی اطلاع ندارم.

وی در واکنش به جدایی احتمالی بیرانوند و ترابی و اسماعیلی‌فر گفت: راجع به بازیکنان دیگر نمی‌توانم چیزی بگویم و هر کسی صاحب اختیار خودش است.

نعمتی در زمینه آزادسازی چند زندانی توضیح داد: کار بزرگی نکردم ولی امیدوارم توانسته باشم کار کوچکی کرده باشم تا دل خانواده‌های آنها را شاد کنم و امیدوارم دوستان و هر کسی که توانست این کار را انجام دهد چون خیلی حس خوبی دارد و دوباره هم بتوانم در هر جا یا شهر خودم قطعا این کار را تا آنجا که وسعم برسد انجام خواهم داد.

مدافع پرسپولیس درمورد پیشنهادهایی ازسوی تراکتور و سپاهان بیان کرد: قطعا در پرسپولیس بازی کردن خیلی حس و حال خوبی دارد و از لحاظ فنی هم به بازیکن کمک می‌کند و همه بچه‌ها هم پیشنهاد دارند و من هم مثل بقیه بازیکنان پرسپولیس پیشنهادهایی داشتم.

نعمتی در پاسخ به اینکه باتوجه به حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا انتظارش از مدیریت و مالک باشگاه برای تقویت تیم چیست؟ گفت: امیدوارم شرایط جوری فراهم شود که بهترین اتفاقات برای پرسپولیس بیفتد چون خودم قبل از اینکه بازیکن پرسپولیس باشم هوادار این تیم بودم.

مدافع سرخ‌ها در خصوص تسویه مطالباتش افزود: همه مطالباتم تسویه شده است.

نمعتی درمورد افزایش رقم قراردادش با پرسپولیس تصریح کرد: من در دو سه سالی که در پرسپولیس بازی کردم و قراردادم را سال پیش هم اعلام کردم از لحاظ مالی در بین بازیکنان از همه کمتر بودم و امیدوارم که این اتفاق امسال بیفتد که بتواند کمی به من کمک کند.

1999