حمله وحشتاک قلیچ به بیرانوند؛ از ایران برو و به کار مدلینگ خودت برس!

حمله وحشتاک قلیچ به بیرانوند؛ از ایران برو و به کار مدلینگ خودت برس!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان سال‌های دورِ پرسپولیس از رفتار بیرانوند حسابی عصبانی است. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب هفته گذشته بود که علیرضا بیرانوند در یک ویدیوی نسبتا طولانی درباره ماجرای فسخ قراردادش با پرسپولیس، دلایلش برای این تصمیم و همچنین حاشیه‌هایی که این اتفاق برای او درست کرده صحبت کرد. او مدعی شد و فسخ قراردادش با پرسپولیس کاملا قانونی بوده است و او تصمیمش را برای آینده گرفته است.

بیرانوند این ویدیو را با این هدف منتشر کرد که از حجم حملات روی خودش کم کند اما بخش زیادی از حرف‌های او نه تنها قانع کننده نبود بلکه باعث افزایش هجمه‌ها علیه او شد. او در بخشی از این ویدیو مدعی شد که پیشکسوتان پرسپولیس به صورت هدفمند علیه او مصاحبه می‌کنند و تلویحا آنها را به دریافت پول برای مصاحبه علیه خودش متهم کرد.

این اتهام اصلا به مذاق پیشکسوتان پرسپولیس خوش نیامده است و باعث شده آنها مواضع شدیدتری علیه بیرانوند بگیرند. وحید قلیچ دروازه‌بان اسبق تیم ملی که قبلا هم چند بار با بیرانوند درگیری لفظی پیدا کرده بود این بار و در مصاحبه با میزان حرف‌های تندتری علیه بیرانوند زده است.

قلیچ خطاب به بیرانوند گفته است: «مگر من با باشگاه در ارتباطم؟ یا سایر پیشکسوتان دلسوز پرسپولیس از باشگاه حقوق می‌گیرند و دلالی می‌کنند و مثل این آقایان پولکی هستند که به خاطر پول علیه تو حرف بزنیم؟ این صحبت‌ها خجالت‌آور است که می‌گوید هر کسی علیه این آقا صحبت کند خط گرفته و پول می‌گیرد. پس لطفاً بگوید من از که خط گرفته و پول می‌گیرم! بیرانوند حرف‌های دور از واقعیت و بچه‌گانه می‌زند تا خودش را مطرح کند، اما اولویت ما موفقیت باشگاه بزرگ پرسپولیس است و اهل مراوده و تعریف تمجید الکی از این آقا نیستیم.»

قلیچ توصیه عجیبی هم به بیرانوند کرده است: «من اگر در این وضعیت ناشایست جای بیرانوند بودم نه تنها از کنار باشگاه پرسپولیس و خیابان سئول رد نمی‌شدم بلکه از تهران و ایران خارج می‌شدم تا بیش‌تر از این بین مردم خراب نشوم! بدون تعارف می‌گویم، بیرانوند باید فوتبال را کنار بگذارد و برود دنبال مربی‌گری؛ او دیگر به درد نمی‌خورد. واقعاً جدا از حاشیه‌هایش از نظر سطح فنی در وضعیت افتضاحی است و سنش هم بالا رفته است. بارها گفته‌ام که بیرانوند دیگر تمام شده و نمی‌دانم چرا رسانه‌ها اینقدر به او می‌پردازند. بیرانوند دیگر حتی نباید به تیم دیگری هم برود زیرا فوتبال برای او دیگر تمام شده است. ممکن است به حرف من بخندید، اما واقعاً خودتان ببینید چه گل‌هایی می‌خورد! او نقطه ضعف اصلی پرسپولیس و تیم ملی است و حیف خط حمله فوق‌العاده تیم ملی که اسیر اشتباهات او در جام ملت‌ها شد.»

او در ادامه به بیرانوند طعنه هم زده است: «بیرانوند باید چمدان‌ها را ببندد و با تهران خداحافظی کند. ماشاءالله دیگر پولدار هم شده و این طرف و آن طرف دنیا می‌رود. بهتر است دست زن و بچه را بگیرد و برود یک گوشه دنیا تفریح کند و به دنبال همان شغل مدلینگش برود. البته پیشنهاد اصلی من برای بیرانوند همان شرکت در کلاس‌های آموزشی و دوره مربی‌گری است؛ ما را که نمی‌گذارند مربی بشویم، اما احتمالاً بگذارند او بشود چون به قول خودش ۱۰ سال است که در تیم ملی است و همه باید به او احترام بگذارند و تعظیم کنند و از گل فاجعه‌باری که مقابل قطر خورد چشم‌پوشی کنند.»

او از بیرانوند خواسته است که زودتر تصمیمش را عملی کند: «اصلاً دیگر تعصب و غیرتی در فوتبال ایران وجود ندارد و نسل فوتبالی تغییر کرده است؛ فقط به دنبال پول گرفتن هستند. می‌گویند بیرانوند با هواداران خداحافظی کرده و گفته تصمیمم را عملی می‌کنم. آقای بیرانوند عمل کن منتظر هستیم!»

1359