سوژه روز؛ شباهت عجیب صورت سرمربی پرسپولیس به صورت داور ایرانی بازنشسته!

سوژه روز؛ شباهت عجیب صورت سرمربی پرسپولیس به صورت داور ایرانی بازنشسته!

پایگاه خبری فوتبالی- شباهت عجیب صورت سرمربی جدید پرسپولیس با داور سابق لیگ برتری توجه علاقمندان به فوتبال را جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس شب گذشته وارد تهران شد و امروز به محل این باشگاه رفت تا با رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس ملاقات و گفت‌گو کند. بعد از این ملاقات هم به مجموعه ورزشی شهید کاظمی رفت تا از امکانات این ورزشگاه دیدن کند.

اما در تصاویری که از حضور گاریدو در باشگاه پرسپولیس منتشر شده است یک نکته جالب توجه علاقمندان به فوتبال را جلب کرده است. به نظر خیلی از کسانی که تصاویر جدید گاریدو را دیده‌اند چهره او شباهت زیادی به یکی از داوران بازنشسته فوتبال ایران یعنی محمدرضا اکبریان دارد!

از همان دقایق اولی که در برنامه فوتبال برتر دو هفته پیش اعلام شد که گاریدو سرمربی پرسپولیس شده است علاقمندان به پرسپولیس در فضای مجازی شروع به تحقیق درباره کارنامه او کردند. همان روزها برخی می‌گفتند که چهره او برای ایرانی‌ها بسیار آشناست و انگار در چهره او تصویرِ یک نفر دیگر را می‌دیدند و حالا با انتشار عکس‌‌های جدید گاریدو مشخص شده چهره او شبیه داور بازنشسته فوتبال ایران است.


اکبریان متولد 1357 در شهر کرج است که از سال 1376 داوری را شروع کرد و از سال 1385 تا 1400 در لیگ برتر ایران قضاوت کرد. او بازی برگشت دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ بیستم را که با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس تمام شد سوت زده است.

علاقمندان به فوتبال اکبریان را با دو اتفاق به یاد می‌آورند. اولی درگیری فیزیکی پیام صاقیان بازیکن اسبق پرسپولیس در بازی این تیم با فولاد بود که با اخراج این بازیکن و محرومیت 4 ماهه او تمام شد. اتفاق دوم هم که بسیار تلخ بود درگذشت فرزند نوجوان او بود که به شکلی باورنکردنی بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت.

1359