اشک‌های سرمربی آلمان در کنفرانس مطبوعاتی پس از حذف از یورو

اشک‌های سرمربی آلمان در کنفرانس مطبوعاتی پس از حذف از یورو

پایگاه خبری فوتبالی - یک روز پس از حذف آلمان از یک چهارم نهایی یورو توسط اسپانیا، یولیان ناگلسمن سرمربی این تیم به همراه رودی فولر مدیر ورزشی تیم ملی آلمان در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کردند.

به گزارش فوتبالی، ناگلسمن که کاملا احساساتی شده بود، در کنفرانس مطبوعاتی در هرزوگنائوراخ توانست جلوی اشک هایش را بگیرد. وی اظهار داشت:" مملو از اشک هستم چرا که همه چیز خیلی احساسی بود. همیشه گفته ام که به حمایت کل هواداران در سراسر کشور نیاز داریم اما مشخصا از بعد از ماه مارس، حس ویژه ای از هواداران دریافت کردم. تصمیم هایی را گرفتیم که کمتر کسی حاضر به پذیرش آن بود اما همه حس کردند که می خواهیم چیزی را عوض کنیم. دیدن ویدیوهای هواداران خیلی احساسی بود. دوست داشتیم که بتوانیم پاسخ محبت همه آنها را بدهیم." 

وی در ادامه بیان کرد:" دلم برای افرادی تنگ خواهد شد که در هفته های اخیر سخت تلاش می کنند. دلم برای این لحظه های احساسی تنگ می شود. لحظات مختلفی را تجربه کردیم، از غم تا شادی در دقیقه 89. دلم برای کل کادر فنی و تیم تنگ می شود. هرگز این حس را نداشتم که باید  شخص دیگری جایگزین آنها می شد چرا که هیچ کدامشان روحیه تیمی را به خطر نیانداختند. این خیلی غیرمعمول بود و دلم برای این چیزها تنگ می شود." 

قرارداد ناگلسمن با تیم ملی آلمان تا 2026 تمدید شده و حالا این مربی باید روی جام جهانی آمریکا، مکزیک و کانادا تمرکز کند.

4125