به پایان رسیدن دوران رونالدو در تیم ملی پرتغال؟

به پایان رسیدن دوران رونالدو در تیم ملی پرتغال؟

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی پرتغال می گوید کریستیانو رونالدو هنوز تصمیمی درباره آینده خود در بازی های ملی نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم های فرانسه و پرتغال از مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف هم رفتند. دو تیم در وقت های قانونی و اضافی به تساوی بدون گل دست یافتند، اما در ضربات پنالتی، فرانسه موفق شد با نتیجه پنج بر چهار به پیروزی برسد و حریف اسپانیا در مرحله نیمه نهایی شود. این پایان تلخی برای رونالدو در یورو بود، چون این مهاجم 39 ساله قبل تر اعلام کرده بود که آخرین حضورش در یورو را تجربه می کند و حالا شایعاتی مبنی بر اینکه شب گذشته آخرین بازی رونالدو در پیراهن تیم ملی پرتغال بود به گوش می رسد.

به نقل از سایت گل، روبرتو مارتینز سرمربی سلسائو درباره احتمال بازی کردن رونالدو برای پرتغال در آینده گفت: "ما همچنان بابت شکست ناراحت هستیم و هنوز رونالدو هیچ تصمیمی برای آینده اش نگرفته است."

رونالدو آقای گل بازی های ملی است که توانسته 130 گل در 212 بازی به ثمر برساند. با این وجود ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد نتوانست در یورو 2024 گلی به ثمر برساند، علیرغم اینکه 23 شوت به سمت دروازه حریفان شلیک کرد.

4416