لحظه‌ای که باعث حذف شدن پرتغال از یورو 2024 شد (عکس)

لحظه‌ای که باعث حذف شدن پرتغال از یورو 2024 شد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال با شکست خوردن مقابل تیم ملی فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی بازی های یورو 2024، از دور این رقابت ها کنار رفت و تیم ملی فرانسه موفق شد راهی مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، بازی پرتغال - فرانسه در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و به ضربات پنالتی رفت. در ضربات پنالتی ژائو فلیکس پنالتی سوم تیم ملی پرتغال را خراب کرد و آن را به تیرک عمودی دروازه کوبید، همین پنالتی خراب کردن ژائو فلیکس موجب حذف تیم ملی پرتغال از یورو 2024 شد.

فرانسوی ها تمام پنج پنالتی خود را در پایان این بازی به گل تبدیل کردند اما تیم ملی پرتغال نتوانست تمام پنالتی هایش را به گل تبدیل کند و پنالتی سوم پرتغالی ها توسط ژائو فلیکس خراب شد. در حقیقت لحظه ای که ژائو فلیکس پنالتی سوم پرتغال را به تیرک دروازه تیم ملی فرانسه زد، موجب حذف شدن پرتغالی ها از یورو 2024 شد.

در هر صورت کار رونالدو در جام ملت های اروپا به طور کامل تمام شده است و این فوق ستاره پرتغالی آخرین حضور خود را هم در بازی های یورو تجربه کرد و تنها قهرمانی اش در این بازی ها در همان یورو 2016 رقم خورده است.

1471