کریستیانو رونالدو در مسیر مربیگری؟

کریستیانو رونالدو در مسیر مربیگری؟

پایگاه خبری فوتبالی - پدرو مندس هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو ادعا کرد این فوق ستاره پرتغالی ممکن است مسیر کسانی مثل پپ گواردیولا و ژابی آلونسو را دنبال کند و در آینده سرمربی شود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا پول بسیار زیادی از فوتبال بازی کردن به دست آورده، اما رونالدو کسی است که زندگی اش را وقف فوتبال کرده و شاید سخت بتواند بدون آن زندگی کند. 

به نقل از سایت گل، حالا هم تیمی سابق رونالدو در تیم ملی پرتغال، پدرون مندس در مصاحبه ای گفت: "رونالدو بسیار رقابتی است و ایده های زیادی درباره فوتبال در ذهنش دارد، اما من نمی دانم که او می خواهد با این همه معلومات چه کار کند و اصلاً وارد دنیای مربیگری می شود یا نه. اما قبل تر دیده ایم که بازیکنان بزرگ تبدیل به مربیان فوق العاده ای شدند، مثل گواردیولا، میکل آرتتا و ژابی آلونسو. شما هرگز از آینده خبر ندارید و ممکن است رونالدو مثل این افراد در مربیگری موفق شود."

"به نظرم بهترین پایان برای رونالدو، می تواند در باشگاه اسپورتینگ رقم بزند، جایی که همه چیز را آغاز کرد. او دوران بسیار پرافتخاری داشته و به نظرم خداحافظی در اسپورتینگ، می تواند بهترین خداحافظی برای او باشد."

4416