رقیب بزرگ تیم ملی؛ کشور ثالث!

رقیب بزرگ تیم ملی؛ کشور ثالث!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی ایران با خطری به نام برگزاری بازی‌هایش در کشور ثالث مواجه است.

به گزارش فوتبالی، ورزشگاه آزادی به عنوان تنها ورزشگاه رسمی و استاندارد تهران با مشکلات زیادی مواجه است اما از آن سو منحصربه فرد بودن آن اجازه نمی‌دهد تا به آن رسیدگی شود. گویا در آخرین تصمیم قرار شده در تعطیلات این اتفاق رقم بخورد. 

در صورت طول کشیدن هم ورزشگاه تختی به کمک تیم‌های تهرانی آمده و قرار شدت مدتی میزبان آنها باشد.

 در این میان اما علاوه بر تیم‌های تهرانی تیم ملی که درگیر بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی هم یکی از دغدغه‌های مهم محسوب می‌شود. ورزشگاه تختی شاید گزینه مناسبی برای میزبانی بازی تیم‌های لیگ برتری باشد اما برای بازی‌های تیم ملی ایران نه. به خصوص که این بازی‌ها باید با وی ای آر برگزار شود.

 راه‌حلی که برای این مشکل انتخاب شده بازی در کشور ثالث است. فوتبال ایران به لطف عربستانی‌ها و حاشیه‌هایی که این سال‌ها برای فوتبال ایران ایجاد کرده‌اند با برگزاری بازی در کشور ثالث به خوبی آشناست.

 حالا گزینه برای بازی‌های ملی هم استفاده از همین گزینه است. محمد مهدی نبی، دبیر کل فدراسیون در این مورد گفته است:«15 شهریور اولین بازی ما در انتخابی جام جهانی مقابل قرقیزستان برگزار می‌شود. تا چهارشنبه برای معرفی استادیوم محل برگزاری بازی خود فرصت داشتیم که ورزشگاه آزادی را اعلام کردیم. امیدواریم مطابق تاکید خود وزیر، استادیوم تا آن تاریخ برسد. هاشمی بودجه را هم تخصیص داده و اگر در بحث میزبانی به دلیل استفاده از VAR، استادیوم آماده نشود، میزبانی را از دست می‌دهیم و مجبور هستیم در کشور دیگری میزبانی کنیم.»

4326