دو باشگاه عربستانی به دنبال خرید مدافع پرتغالی منچسترسیتی

دو باشگاه عربستانی به دنبال خرید مدافع پرتغالی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی باشگاه منچسترسیتی که در لیست فروش این باشگاه هم قرار گرفته، مورد توجه دو باشگاه عربستانی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، تابستان سال گذشته، منچسترسیتی ژائو کانسلو را برای دومین بار پیاپی به یک باشگاه دیگر قرض داد. او که در زمستان 2023 به طور قرضی راهی بایرن مونیخ شده بود، در تابستان همان سال در روز آخر پنجره نقل و انتقالات، یک بار دیگر به صورت قرضی از سیتیزن‌ها جدا شد و این بار به بارسلونا پیوست. او در مجموع فصل قابل قبولی را در بارسا پشت سر گذاشت، اما مدیران این باشگاه به خاطر مشکلات مالی و اولویت‌های اصلی‌شان در نقل و انتقالات، احتمال دارد قید خرید دائمی ژائو کانسلو را بزنند.

در حال حاضر نیکو ویلیامز گزینه اصلی بارسایی‌ها برای نقل و انتقالات تابستان 2024 است. بازیکنی که در جناح چپ خط حمله بازی می‌کند، در پستی که بارسا نیاز به بازیکن دارد و فعلا تمام منابع باشگاه به خرید نیکو اختصاص پیدا می‌کند. پس از خرید وینگر چپ، سران بارسا برای به خدمت گرفتن یک هافبک دفاعی باکیفیت و مطمئن تلاش خواهند کرد و بعید است در این بین بتوانند مبلغ درخواستی منچسترسیتی را بپردازند.

مدیران من‌سیتی دیگر نمی‌خواهند کانسلو را قرض بدهند و به دنبال فروش دائمی او هستند. برای بارسا در شرایط فعلی دشوار است که 25 میلیون یورو برای خرید ژائو کانسلو بدهد. به نقل از نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، دو باشگاه عربستانی شرایط خرید ژائو کانسلو را بررسی می‌کنند. این دو تیم، الاهلی و الاتفاق هستند.

1428