ستاره‌ای که دیگر مشتری ندارد؛ تاتنهام هم میلی به خرید او ندارد

ستاره‌ای که دیگر مشتری ندارد؛ تاتنهام هم میلی به خرید او ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- تاتنهام دیگر اصراری بر جذب ایوان تونی در تابستان امسال ندارد و آن‌ها در این پنجره نقل و انتقالاتی گزینه‌های دیگری را مورد بررسی قرار می‌دهند.

به گزارش فوتبالی، ایوان تونی پیش از این‌که به‌خاطر همکاری با سایت‌های شرط‌بندی و پیش‌بینی از حضور در میادین محروم شود، یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر انگلیس بود. اما این محرومیت هشت ماهه، او را از شرایط آرمانی دور نگه داشت، به حدی که در حال حاضر هیچ باشگاهی به صورت جدی به دنبال جذب او نیست و احتمالا یک فصل دیگر را هم در برنتفورد سپری کند.

این بازیکن که به همراه تیم ملی انگلیس در رقابت‌های یورو 2024 حضور دارد، تا چند ماه پیش گزینه مورد علاقه چند باشگاه مطرح انگلیسی بود. برنتفورد سعی داشت این بازیکن را با مبلغی بیش از 100 میلیون پوند به فروش برساند، اما با شرایطی که به وجود آمد ظاهرا باشگاه لندنی بایستی از خواسته‌های خود کوتاه بیاید.

فابریزیو رومانو در زمستان پیش‌بینی کرده بود به‌خاطر این افت قیمت، احتمالا تیم‌ها دوباره برای خرید تونی اقدام کنند چون حالا می‌توانند او را ارزان‌تر جذب کنند، اما این اتفاق نیفتاده است. حتی توماس فرانک هم در خصوص جدایی تونی در تابستان صحبت کرده بود، اما به نظر می‌رسد که شرایط برای این مهاجم انگلیسی به شکل دیگری رقم خواهد خورد.

به نقل از جوزف براون، علاقه تاتنهام به ایوان تونی خیلی کمتر از قبل شده است. آن‌ها حالا گزینه‌های دیگری را مدنظر دارند. جاناتان دیوید، مهاجم کانادایی باشگاه لیل فرانسه گزینه اصلی تاتنهام است.

1428