مهاجم ارگوئه‌ای لیورپول خرید پرسروصدای مدیران چلسی خواهد بود؟

مهاجم ارگوئه‌ای لیورپول خرید پرسروصدای مدیران چلسی خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- ظهر امروز خبری منتشر شد مبنی بر این‌که چلسی به دنبال یک خرید بزرگ در تابستان امسال است و می‌خواهد یک بازیکن سرشناس را به خدمت بگیرد و از آن زمان، رسانه‌ها حدس‌های مختلفی در این باره زدند.

به گزارش فوتبالی، به گفته پل مرسون، خبرنگار رسانه اسکای اسپرت، سران چلسی در حال بررسی یک انتقال پرسروصدا در همین تابستان هستند. آن‌ها می‌خواهند یک بازیکن نام‌آشنا را به استمفوردبریج ببرند تا ارزش سهام باشگاهشان افزایش پیدا کند. از زمانی که این خبر منتشر شد، خبرنگارهای زیادی سعی کردند تا نام این بازیکن را حدس بزنند.

به نقل از فابریزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی سرشناس دنیای فوتبال، مدیران چلسی سعی دارند نام این بازیکن تا روز آخر مخفی باقی بماند. آن‌ها فصل گذشته نیز در روزهای پایانی نقل و انتقالات یک خرید بی‌سروصدا انجام دادند و آن هم کول پالمر بود. بازیکنی که هیچ صحبتی مبنی برا انتقالش به چلسی وجود نداشت، ناگهان عکس‌هایش در کنار مدیران چلسی منتشر شد تا مدیران چلسی نشان دهند می‌توانند در سکوت خبری خرید کنند.

حالا برخی رسانه‌ها سعی دارند تا نام بازیکن مدنظر چلسی را حدس بزنند. برخی اعتقاد دارند یک وینگر راست پا خواهد بود و بازیکنی که با چنین خصوصیاتی در بازار موجود است، فدریکو کیه زا است. اما برخی از خبرگزاری‌ها نیز عقیده دارند داروین نونیز بازیکن مورد علاقه مدیران چلسی است.

گفته می‌شود که این بازیکن تابستان سال 2023 نیز در لیست خرید چلسی قرار داشت، اما در آن زمان مدیران لیورپول با جدایی این مهاجم اهل اروگوئه مخالفت کردند.

1428