رسمی؛ وینگر سابق آ اس رم به آتالانتا پیوست

رسمی؛ وینگر سابق آ اس رم به آتالانتا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- نیکولو زانیولو وینگر ایتالیایی تیم گالاتاسرای ترکیه با قراردادی قرضی به آتالانتا پیوست.

به گزارش فوتبالی، با اعلام رسمی از سوی باشگاه آتالانتا نیکولو زانیولو هافبک وینگر ۲۵ ساله تیم گالاتاسرای ترکیه با قراردادی قرضی یک ساله و همچنین با بند خرید اختیاری به این تیم پیوست.

این بازیکن ایتالیایی که سابقه بازی برای تیم‌های رم و آستون ویلا را نیز در کارنامه دارد، پس از یک فصل و نیم بازی در خارج سری آ و تجربه‌های ناموفق به دوباره کشورش باز خواهد گشت. او فصل گذشته با قراردادی قرضی در آستون ویلا توپ می‌زد و پیش از آن نیز به مدت نیم فصل در تیم گالاتاسرای و در سوپرلیگ ترکیه حضور داشت.

نیکولو زانیولو پس از پیوستن به آتالانتا گفت: باعث افتخار من هست که عضوی از خانواده آتالانتا باشم. نمی‌توانم برای دیدن هواداران در استادیوم صبر کنم، به زودی همه‌ی شما را خواهم دید. به امید موفقیت آتالانتا.

زانیولو که در تابستان ۲۰۱۸ از آکادمی اینتر به رم پیوست، آمار خوبی در این تیم داشت و نامش به عنوان یک استعداد درخشان بر سر زبان‌ها افتاد اما پس از ترک ایتالیا و پیوستن به گالاتاسرای و بعد آستون ویلا نتوانست عملکرد خوبی از خودش به نمایش بگذارد و حالا قصد دارد با برگشت به ایتالیا و سری آ شروعی دوباره و درخششی دوباره داشته باشد.

۱۴۲۸