واکنش جالب رییس بارسلونا در مورد شایعه خرید ستاره اتلتیک بیلبائو

واکنش جالب رییس بارسلونا در مورد شایعه خرید ستاره اتلتیک بیلبائو

پایگاه خبری فوتبالی- نیکو ویلیامز در این روزها به‌عنوان هدف اصلی بارسلونا در تابستان امسال شناخته می‌شود و حالا خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا به شکل جالبی به این حواشی پاسخ داده است.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌های اخیر نیکو ویلیامز به‌عنوان اصلی‌ترین هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا در تابستان امسال معرفی شد. خبرگزاری‌های زیادی اعلام کردند که پس از درخشش نیکو در یورو 2024، سران بارسلونا تصمیم گرفتند تا پیش از هر بازیکن دیگری برای خرید این وینگر جوان باشگاه اتلتیک بیلبائو اقدام کنند. حتی بازیکنان اسپانیایی بارسلونا که در اردوی تیم ملی هم حضور دارند در هفته‌های اخیر تلاش کردند تا این بازیکن را برای پیوستن به بارسلونا متقاعد کنند.

نیکو ویلیامز بند آزادسازی مشخصی در قراردادش با اتلتیک بیلبائو دارد که هر باشگاهی بخواهد او را به خدمت بگیرد، می‌تواند با پرداخت مبلغی حدود 50 میلیون یورو، او را جذب کند. بارسلونا اگر بتواند به شرایط نرمال اقتصادی برگردد، که مشروط به امضای چند قرارداد با اسپانسرهای جدید است، می‎‌تواند این مبلغ را پرداخت کند و نیکو ویلیامز را به خدمت بگیرد.

حالا خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود، «پدری و یامال اعلام کردند دوست دارند در عرصه باشگاهی هم با نیکو ویلیامز هم‌تیمی باشند، نظر شما چیست؟» گفت: «بله مصاحبه‌ها را دیدم، اما هنوز پیشنهادی از سوی اتلتیک بیلبائو دریافت نکرده‌ایم!»

با این‌که لاپورتا با چاشنی طنز به سوال خبرنگار پاسخ داد، اما خیلی از رسانه‌ها اعلام کردند لاپورتا شخصا علاقه زیادی به بازی نیکو ویلیامز دارد و می‌خواهد موجبات خرید او را در تابستان فراهم کند.

1428