مسی پنالتی از دست داد، اما آرژانتین صعود کرد

مسی پنالتی از دست داد، اما آرژانتین صعود کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آرژانتین در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه 4-2 از سد اکوادور عبور کند و راهی مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا شود.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز تیم های آرژانتین و اکوادور از چهارچوب مرحله یک چهارم نهیی کوپا آمریکا 2024 در ورزشگاه ان آر جی به مصاف هم رفتند. روی کاغذ، آرژانتین تیم قوی تری محسوب می شد و انتظار می رفت قهرمان جام جهانی 2022 بتواند در همان 90 دقیقه، تکلیف را یکسره کند، اما اتفاقات جالبی در این بازی رخ داد. 

در نیمه اول آرژانتین نسبتاً تیم برتر میدان بود و دقیقه 35، لیساندرو مارتینز مدافع باشگاه منچستریونایتد توانست با ضربه سر  دروازه اکوادور را باز کند تا آرژانتین در نیمه اول برنده باشد. 

در نیمه دوم اکوادور با اختلاف تیم برتر میدان بود! شاگردان فلیکس سانچز موقعیت های زیادی روی دروازه آرژانتین خلق کردند و حتی در دقیقه 62، رودریگو دی پائول در محوطه جریمه مرتکب خطای هند شد تا یک پنالتی به سود اکوادور اعلام شود، اما انر والنسیا توپ را به تیرک دروازه زد. اما اکوادور تسلیم نشد و در نهایت، کوین رودریگز در دقیقه 90+1 گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی، مسی پنالتی اول آرژانتین را از دست داد، اما شانس آورد که مارتینز هر 2 پنالتی اول اکوادور را مهار کرد تا بازیکنان آرژانتین با گل کردن پنالتی های بعدی خود، راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

4416