کوالکام اسپانسر جدید پیراهن منچستریونایتد است

کوالکام اسپانسر جدید پیراهن منچستریونایتد است

پایگاه خبری فوتبالی- یک اسپانسر جدید از منچستریونایتد در فصل آینده حمایت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، همکاری شرکت کوالکام با منچستریونایتد برای قرارداد اسپانسری با هزینه سالانه ۷۵ میلیون دلار آغاز شده است. شرکت کوالکام لوگو و کلمه Snapdragon را روی پیراهن خانگی، میهمان و سوم منچستریونایتد تبلیغ می‌کند. با این کار، هر هفته ۱.۱ میلیارد هوادار این تیم در سراسر جهان، پیراهن تیم محبوب‌ خود را با لوگوی اسنپدراگون مشاهده خواهند کرد.

کوالکام هزینه بسیار بالایی را برای این اسپانسرینگ پرداخت خواهد کرد زیرا تیم منچستریونایتد یکی از پر هوادار ترین تیم‌ های باشگاهی در قاره اروپا است. با این‌ حال نه این شرکت و نه باشگاه منچستریونایتد قصد ندارند هزینه این همکاری را رسماً رسانه‌ای کنند. نشریه بلومبرگ در این مورد ادعا کرد که مدت این قرارداد بین دو طرف ۵ سال است و کوالکام سالانه ۷۵ میلیون دلار برای این هزینه تبلیغات روی پیراهن شیاطین سرخ هزینه می‌کند که این رقم در دنیای فوتبال جالب توجه است.

کوالکام یک شرکت فناوری چندملیتی آمریکایی است که در ماه ژوئیه ۱۹۸۵ در سن‌دیگو واقع در کالیفرنیا تأسیس شد و دفتر مرکزی آن نیز هم‌ اکنون در همین شهر می‌باشد. کوالکام در زمینه طراحی و توسعهٔ نرم‌افزارها و همچنین طراحی، تولید و توسعهٔ فناوری انواع تجهیزات مخابراتی، چیپست‌ها و قطعات نیمه‌رسانا فعالیت می‌کند.

۱۰۰۹