عبدالکریم حسن و اصرار به جدایی از پرسپولیس؛ نمی‌خواهم در ایران بمانم!

عبدالکریم حسن و اصرار به جدایی از پرسپولیس؛ نمی‌خواهم در ایران بمانم!

پایگاه خبری فوتبالی- عبدالکریم حسن ظاهرا و در حرف به قرارداد خود با پرسپولیس پایبند است اما در پشت صحنه شاهد تلاش‌های این بازیکن برای جدایی هستیم.

به گزارش فوتبالی، پس از جام جهانی قطر بود که برخی از هواداران تیم ملی قطر به صفحه عبدالکریم حمله کردند و این مدافع هم پاسخ آن‌ها را به شکل تندی داد. اتفاقی که برای حسن گران تمام شد و شیخ جاسم، رییس فدراسیون فوتبال قطر به او اعلام کرد دیگر حق حضور در لیگ این کشور را ندارد و باید در تیم‌های دیگری به کار خود ادامه دهد.

 پرسپولیس در نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم پس از برگزاری چند جلسه با عبدالکریم حسن، موفق شد این بازیکن قطری را برای حضور در فوتبال ایران راضی کند. سرخ‌پوشان پایتخت مشکلات زیادی در سمت چپ خط دفاعی خود داشتند و با حضور عبدالکریم، این نواقص تا حدودی رفع شد. هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند سمت چپ سرخ‌ها نه زهر لازم را دارد و نه در کارهای دفاعی قوی است اما با حضور همزمان عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف در ترکیب پرسپولیس ورق برگشت و این تیم به عنوان قهرمانی رسید.

پس از پایان لیگ بیست‌وسوم عبدالکریم حسن برای گذراندن تعطیلات راهی قطر شد اما اتفاقات عجیبی رخ داد و اکنون این بازیکن به دنبال جدایی از پرسپولیس است. شیخ جاسم پس از درخشش این بازیکن در پیراهن پرسپولیس به عبدالکریم حسن اعلام کرد دیگر مشکلی برای حضور او در قطر وجود ندارد و می‌تواند کار خود را در کشورش ادامه دهد. 

عبدالکریم هم پس از شنیدن این خبر سریعا با تیم الوکره قرارداد داخی امضا کرد تا به فوتبال قطر برگردد و کنار خانواده و فرزند تازه به دنیا آمده‌اش باشد. عقد قرارداد الوکره با حسن ناراحتی شیخ جاسم را به دنبال داشت چراکه این اقدام بدون هماهنگی با او صورت گرفته بود و به همین علت مسئولین الوکره را بازخواست کرد. پرسپولیس هم البته راضی به فروش حسن نشد تا پرونده بازگشت این بازیکن به لیگ برتر برای مدتی بسته شود.

طبق شنیده‌ها عبدالکریم حسن اصرار زیادی به ترک پرسپولیس دارد اما در مصاحبه‌های خود حفظ ظاهر کرده و در پشت صحنه به دنبال جدایی است. ستاره سرخ‌ها دوست دارد به کشور خود بازگردد و در تلاش است مسئولین پرسپولیس را هم راضی کند. ظاهرا یک تیم قطری دیگر هم اکنون وارد این داستان شده و قصد دارد با بیش از یک میلیون دلار رضایت پرسپولیس را جلب کند. عبدالکریم حسن به نزدیکان خود اعلام کرده اگر پرسپولیس رضایت او را ندهد، در این تیم می‌ماند اما خبری از بازی با تمام توان نیست! ادعایی که برای یک بازیکن حرفه‌ای بسیار عجیب است. باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار مدافع قطری است و آیا این بازیکن از پرسپولیس رفتنی می‌شود یا خیر.