عکس؛ آخرین تمرین رونالدو پیش از بازی حساس مقابل فرانسه

عکس؛ آخرین تمرین رونالدو پیش از بازی حساس مقابل فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال فرداشب (جمعه پانزدهم تیر ماه) قرار است که از ساعت 22:30 به وقت ایران به مصاف تیم ملی فرانسه برود.

به گزارش فوتبالی ، این بازی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو 2024 برگزار می شود و برنده این بازی راهی مرحله نیمه نهایی می شود. حساسیت این بازی بسیار بالا است چرا که هم تیم ملی پرتغال و هم تیم ملی فرانسه از مدعی های قهرمانی در این دوره از جام ملت های اروپا به حساب می آیند.

کریستیانو رونالدو به همراه هم‌تیمی هایش در اردوی پرتغال، آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از بازی مقابل تیم ملی فرانسه برگزار کردند. پرتغال و فرانسه در یورو 2020 هم در دور گروهی با هم روبرو شده بودند. آن بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید و کریستیانو رونالدو در آن بازی موفق شد دو گل به ثمر برساند. حالا باید دید که رونالدو در بازی فردا شب چه عملکردی از خودش نشان می دهد.

رونالدو در این جلسه تمرینی روحیه بالایی داشت و نشان داد که انگیزه زیادی دارد تا مقابل فرانسه خوش بدرخشد و به تیم ملی پرتغال کمک کند تا راهی مرحله نیمه نهایی شود. رونالدو در سن 39 سالگی آخرین حضورش در جام ملت های اروپا را تجربه می کند.

1470