ماموریت سخت مدیرعامل پرسپولیس در تابستان؛ تمدید قرارداد با 8 بازیکن

ماموریت سخت مدیرعامل پرسپولیس در تابستان؛ تمدید قرارداد با 8 بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد 10 بازیکن پرسپولیس در پایان لیگ بیست و سوم به اتمام رسید و مدیریت این باشگاه تا به امروز، تنها با 2 نفر آن ها به توافق برای تمدید رسیده است  

به گزارش فوتبالی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر روزهای خوبی را در بازار نقل و انتقالاتی دنبال نمی‌کند و جدایی سه مهره کلیدی این تیم یعنی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر را باید قطعی دانست.

جدا از این مساله، رضا درویش باید با نفرات زیادی برای تمدید قرارداد به توافق برسد. 

فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، سروش رفیعی، وحدت هنانوف، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی و وحید امیری، بازیکنانی بودند که قراردادشان با پرسپولیس به پایان رسیده است.

از این لیست 10 نفره، درویش تنها با وحید امیری و مرتضی پورعلی‌گنجی به توافق رسیده و جدایی وحدت هنانوف هم قطعی به نظر می‌رسد تا تکلیف 70 درصد این لیست، نامشخص باقی بماند.

از این 70 درصد، خیلی بعید است که ترابی و دانیال، فصل آینده در پرسپولیس توپ بزنند.  

در مورد فرجی، رفیعی، نعمتی، صادقی و گولسیانی هم اخبار ضد و نقیضی به گوش میرسد و معلوم نیست آنها قراردادشان را تمدید خواهند کرد یا نه.

حالا باید منتظر ماند و دید تیم مدیریتی پرسپولیس می‌تواند قرارداد این بازیکنان را تمدید کند یا اینکه گاریدو به محض ورود به تهران، با تیمی روبرو خواهد شد که تعداد زیادی از نفرات فصل گذشته‌اش را در فصل آینده، در اختیار نخواهد داشت.

7899