انتشار فایلهای صوتی جنجالی منتسب به برادران نکونام خطاب به لیدرهای استقلال؛ علیه قلعه‌نویی شعار بدهید!

انتشار فایلهای صوتی جنجالی منتسب به برادران نکونام خطاب به لیدرهای استقلال؛ علیه قلعه‌نویی شعار بدهید!

پایگاه خبری فوتبالی- چند فایل صوتی عجیب که منتسب به برادران جواد نکونام است اخیر لو رفته و در فضای مجازی منتشر شده و حاشیه‌هایی ایجاد کرده است.
 
 
به گزارش فوتبالی، استقلال در فصلی که با نایب قهرمانی این تیم در لیگ برتر تمام شد روزهای پرحاشیه و کم‌نظیری را به لحاظ حجم اتفاقات و حاشیه‌ها و اختلافات درون‌تیمی پشت سر گذاشت. شاید اگر این مسائل نبود استقلال می‌توانست فصل را با قهرمانی تمام کند.
 
 
در این فصل استقلال تغییر مدیریتی در پیش‌فصل، ماجرای انتقال ناکام علیرضا بیرانوند، اختلاف بین جواد نکونام و علی خطیر، مشکلات اسپانسرهای اول فصل و فصل قبلش، حضور دو تیم رسانه‌ای مجزا در باشگاه و اختلاف ها بر سر نخواستن منتظر محمد و اورونوف، برکناری عجیب خطیر توسط هلدینگ با هماهنگی هیات مدیره و ... را تجربه کرد.
 
 
اما یکی از اتفاقات حاشیه‌ای که خیلی هم به آن پرداخته نشد حضور پررنگ برادران نکونام و دخالت آنها در برخی امور تیم بود! سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره گزارشی منتشر کرده است که حاوی نکات عجیبی است.
 
 
در این گزارش آمده است: «اغلب در سفرها برادران نکونام با لباس رسمی تیم در پروازها حضور داشتند، با لباس تیم روی سکو کنار بازیکنان و عوامل تیم دیده می‌شدند و شایعه‌هایی مبنی بر ارتباط آنها با فعالان مجازی به گوش می‌رسید. حتی یک بار یکی از فعالان مجازی به اشتباه به جای انتشار خبری علیه علی خطیر، پیام برادر جواد نکونام را در کانال خود فوروارد کرده بود که رسوایی به بار آورد. یکی دیگر از برادران نکونام هم بارها در کافه معروفی در شهرک غرب همراه بوقچی‌های حامی سرمربی استقلال در حال استعمال قلیان رویت شده بود
 
 
اما اخیرا اتفاق جالبی افتاده است که رد پای برادران سرمربی استقلال در آن به شکل پررنگی دیده می‌شود. این اتفاق در در یک صفحه اینستاگرامی که همیشه نقدهایی به جواد نکونام داشته و مخالف عملکرد این مربی در استقلال بوده افتاده است.
 
 
سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: «این صفحه فایل صوتی از برادران جواد نکونام منتشر کرده که در این فایل صوتی یکی از برادران نکونام، علیه امیرقلعه نویی به بوقچی‌ها خط می‌دهد تا سرمربی تیم ملی را بکوبند و علیه او شعار بدهند. این فایل صوتی بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و باعث شده برای هواداران استقلال و تیم ملی این سوال پیش بیاید که چرا کسانی که در فوتبال سمتی ندارند، در امور باشگاهی و ملی فوتبال کشور دخالت می‌کنند؟»
 
 
در ادامه این گزارش آمده است: «پیش از این شایعه شده بود بزرگان هلدینگ خلیج فارس به جواد نکونام تذکر داده‌اند برادران او در این فصل نباید مانند فصل قبل در رختکن، اتوبوس، هتل و پرواز تیم استقلال با لباس رسمی کاروان آبی پوشان حضور یابند و حضورشان در مجموعه استقلال باید محدود شود اما آنهایی که روحیه جواد نکونام را می‌شناسند، معتقدند او همانگونه که فصل پیش بی تفاوت به حساسیت نهادهای نظارتی، برخی افراد را کنار خود حفظ کرد، این بار هم نمی‌گذارد میان برادرانش و استقلال فاصله بیفتد
 
 
بعد از روشن شدن اشتباهات نکونام در ماجراهایی مثل جدایی منتظر محمد و جذب نشدن اوستون اورونوف، لو رفتن این فایل صوتی باعث بدبینیِ بیشتر هواداران استقلال به سرمربی تیم‌شان شده است و حالا باید در روزهای آینده واکنش نکونام به این اتفاق چه خواهد بود. او فعلا هیچ واکنشی به این ماجرا نشان نداده است. البته همه از اختلاف های عمیق قلعه نویی و نکونام باخبرند.
 
 
فایلهای صوتی در چند کانال تلگرامی هواداری استقلال هم منتشر شده است!
 
 1359