رسمی؛ آرسنال برای دروازه‌بان اسپانیایی 30 میلیون پوند پرداخت

رسمی؛ آرسنال برای دروازه‌بان اسپانیایی 30 میلیون پوند پرداخت

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال رسما داوید رایا دروازه بان اسپانیایی را از برنتفورد خرید و قرارداد قرضی او را به حالت قطعی در آورد.

به گزارش فوتبالی، توپچی ها رسما اعلام کردند که قرارداد رایا را به حالت قطعی در آورده اند. این بازیکن در فصل گذشته قرضی از برنتفورد به ارسنال ملحق شده بود که در این مدت عملکرد درخشانی داشت و با شانزده کلین شیت در لیگ انگلیس به دستکش طلایی رسید و حالا قراردادی بلندمدت را با توپچی ها به امضا رسانده است. 

توپچی ها رسما خرید رایا را تایید کردند  و برای قطعی کردن قراردادش 30 میلیون پوند پرداختند. این بازیکن در فصل آینده همچنان باید برای حضور در ترکیب اصلی آرسنال با آرون رمزدیل رقابت کند. دروازه بان اسپانیایی در فصل گذشته نقش مهمی در بازیهای آرسنال  لیگ انگلیس داشت و 32 بازی در لیگ برتر انجام داد. 

رایا در گفتگو با سایت رسمی آرسنال بیان کرد:" پس از یک سال حضور قرضی به عنوان توپچی، بالاخره می توانم بگویم که برای سالهای آینده بازیکن آرسنال خواهم بود. هیجان زده هستم تا ببینم که چه اتفاقاتی در آینده رخ می دهد اما همیشه در حال زندگی می کنم و از آن لذت می برم. حضور در این جا تحقق یک رویاست و می خواهم از همه حمایت هایی که در فصل گذشته از من داشتید، تشکر کنم."

رایا در حال حاضر با تیم ملی اسپانیا به یورو 2024 رفته است. آنها باید خودشان را برای بازی مقابل آلمان در یک چهارم نهایی آمدده کنند."

4125