بازیکن آلمان که موهایش را صورتی کرد: عاشق خوردن کِرم هستم!

بازیکن آلمان که موهایش را صورتی کرد: عاشق خوردن کِرم هستم!

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت آندریش ستاره تیم ملی آلمان گفت که یکی از دلایل بهبود عملکردش در یورو 2024 مربوط به خوردن کرم بوده است!

به گزارش فوتبالی، آندریش در تمرین تیم ملی آلمان با موهای صورتی رنگ حاضر شد و همه را شگفت زده کرد.  آندریش در یورو 2024 عملکرد خوبی داشته و در همه بازیها فیکس بوده است. آلمانی ها پس از غلبه بر دانمارک در نیمه نهایی خودشان را برای یک بازی یک چهارم نهایی مقابل اسپانیا آماده می کنند و آندریش می گوید که یکی از اسنک های غذایی محبوبش، کرم است!

هافبک دفاعی تیم ملی آلمان  در تمرینات اخیر این تیم با موهای صورتی رنگ حاضر شده است و می گوید که خوردن کرم را دوست دارد هر چند که صادر کردن آن به بریتانیا در حال حاضر غیرممکن است. البته کرم ها در نقاط مختلف اروپا خورده می شوند هر چند که اغلب پخته یا آب پز می شوند.

آندریش که در کنار دیوید رائوم با کانال یوتیوب تیم ملی آلمان مصاحبه می کرد، بیان کرد:" عاشق کرم خوردن هستم. آنها منبع خوبی برای پروتئین هستند. نه تنها عاشقشان هستم بلکه از نظرم شگفت انگیز هستند." 

آلمان روز جمعه بازی حساسی مقابل اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو دارد که در صورت پیروزی در این بازی در نیمه نهایی به مصاف برنده بازی پرتغال و فرانسه خواهند رفت.

4125