اولویت میلان حفظ مدافع آلمانی خود است

اولویت میلان حفظ مدافع آلمانی خود است

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه میلان هنوز تصمیم قطعی برای مالک چاو مدافع آلمانی خود نگرفته اما روسونری قصد دارد اولویت خود را بر حفظ او بگذارد.

به گزارش فوتبالی، میلان در این نقل و انتقالاتی در تلاش برای فروش مالک چاو نخواهد بود. در حال حاضر نیوکاسل مشتری جدی این مدافع ۲۲ آلمانی است و ادی هاو او را در خط دفاعی خود برای فصل جدید می‌خواهد و این موضوع را به مدیران نیوکاسل اعلام کرده است.

به گفته‌ی دنیل لونگو خبرنگار نزدیک به باشگاه میلان، این باشگاه در درجه اول برای جذب مدافع کار می‌کند و فعلا قصدی برای فروش بازیکن در این پست را ندارد. اما اگر پیشنهادی با مبلغ نزدیک به ۴۰ میلیون یورو به روسونری ارسال شود، این شرایط می‌تواند به شدت تغییر کند، چون مالک چاو به شخصه برای رفتن به لیگ برتر انگلیس وسوسه شده است.

مالک چاو در تابستان ۲۰۲۲ از تیم شالکه ۰۴ به میلان پیوست. او در طول این دو فصل که برای روسونری به میدان رفته توانسته ۵۵ بازی انجام دهد و در فصل گذشته به یکی از مهره‌های اصلی استفانو پیولی تبدیل شده بود. گزارش‌ها حاکی از آن است که پائولو فونسکا سرمربی جدید میلان ایده‌ی حضور زوج خط دفاعی توموری و چاو را در ذهن دارد و باید دید در ادامه این مدافع در جمع روسونری خواهد ماند یا خیر.

۱۴۲۸