واکنش پدیده 16 ساله بارسلونا به احتمال پیوستن به رئال مادرید

واکنش پدیده 16 ساله بارسلونا به احتمال پیوستن به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال مهاجم 16 ساله بارسلونا و تیم ملی اسپانیا با برنامه ال چیرینگیتو صحبت کرد و در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، یامال در مورد بحث پیوستن نیکو ویلیامز مهاجم بیلبائو به بارسلونا بیان کرد:" قطعا دوست دارم که نیکو ویلیامز به بارسلونا ملحق شود. همه دوست دارند که او بتواند کنار دوستانش بازی کند. سلایق مشترک زیادی داریم و پست های ما نیز مشابه است. سبک بازی ما نیز شبیه هم هستند. در بیرون از اردوها همیشه از طریق واتس اپ با همدیگر در ارتباط هستیم. رابطه خوبی با همدیگر داریم.  در مورد پیوستنش به بارسلونا بارها با همدیگر شوخی کرده ایم. با هم خیلی شوخی می کنیم. تقریبا هرگز در مورد فوتبال با هم صحبت نمی کنیم بلکه با هم شوخی می کنیم.  او دوست من است و قطعا دوست دارم که با دوستم هم تیمی باشم و به همین خاطر امیدوارم به بارسلونا ملحق شوم."

وی در مورد مقایسه شدنش با لیونل مسی بیان کرد:" همیشه گفته ام که مسی بهترین بازیکن تاریخ است اما بازیکنی که دیدن بازی اش را دوست داشتم، نیمار بود. بردن توپ طلا؟ این رویای هر بازیکنی است. امیدوارم که بتوانم آن را ببرم. قرار گرفتن در میان سه نامزد توپ طلا رویایی خواهد بود."

یامال گفت که اگر بخواهد به بارسایی بودنش از 1 تا 10 نمره بدهد، نمره 10 را انتخاب می کند و در این باره که آیا خود را از آن بازیکنانی می داند که بگوید که هرگز به رئال مادرید ملحق نمی شود، گفت:"بله." 

یامال همچنین تایید کرد که در کلاس چهارم متوسطه نمره قبولی گرفته است:" همه درس ها را پاس کردم. بهترین نمره ام مربوط به ریاضی ... یا ادبیات بود. بدترین نمره هم مربوط به تاریخ."

4125