برنامه مسابقات فصل آینده بوندسلیگا و بایرن مونیخ مشخص شد

برنامه مسابقات فصل آینده بوندسلیگا و بایرن مونیخ مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی، ظهر امروز قرعه‌کشی مسابقات فصل ۲۰۲۴/۲۰۲۵ بوندسلیگا انجام شد و تیم‌ها، رقیب‌های خود را شناختند.

به گزارش فوتبالی، بازی افتتاحیه این دوره از مسابقات، ۲۳ آگوست انجام خواهد شد. همواره یک پای ثابت مسابقه افتتاحیه بوندسلیگا، قهرمان فصل پیش بوندسلیگا بوده است. فصل گذشته، بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو توانست با ۹۰ امتیاز به حکمرانی بایرن مونیخ در آلمان انتها داد.

بدین ترتیب در بازی افتتاحیه بوندسلیگا که روز جمعه، ۲۳ آگوست رخ خواهد داد، قهرمان شکست‌ناپذیر فصل پیش بوندسلیگا باید در بروسیا پارک، میهمان باشگاه بروسیا مونشن‌گلادباخ باشند.

پس از بازی اول که در روز جمعه انجام می‌شود، بایرن مونیخ، با سرمربی جدید خود اولین بازی خود را روز شنبه و یک روز پس از روز افتتاحیه انجام خواهد دادبایرن مونیخ در هفته‌ی ابتدایی بوندسلیگا به مصاف شاگردان رالف هازن‌هوتل، باشگاه ولفسبورگ برود. این بازی به میهمانی ولفسبورگ رخ خواهد داد.

اولین دیدار جذاب بایرن مونیخ در هفته ۵ام، مابین بایرن مونیخ و بایر لورکوزن انجام خواهد شد. این بازی به میزبانی آلیانز آرنا انجام خواهد شد و شاگردان ژابی آلونسو کار سختی را پیش رو خواهند داشت. پس از لورکوزن، به ترتیب در هفته‌های ۶ام و ۵ام با اینتراخت فرانکفورت و اشتوتگارت رو در رو خواهد شد. درکلاسیکر جذاب بوندسلیگا هم مابین بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند به میزبانی سیگنال ایدونا پارک رخ خواهد داد.

بروسیا دورتموند هم در هفته اول از اینتراخت فرانکفورت میزبانی خواهد کرد. سپس در هفته ۴ام میهمان شاگردان سباستین هوینس، تیم نائب قهرمان فصل گذشته قرار خواهند گرفت و در هفته‌ی ۹ام به مصاف آر بی لایپزیگ که سرمربی سابق بروسیا دورتموند را در اختیار دارند خواهند رفت. دیدار دورتموند و قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا هم در هفته ۱۶ام به میزبانی بروسیا دورتموند انجام خواهد شد.

1428