رسمی؛ قرارداد سرمربی منچستریونایتد تا 2026 تمدید شد

رسمی؛ قرارداد سرمربی منچستریونایتد تا 2026 تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد  در نهایت قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی، در مقطع پایانی فصل گذشته به نظر نمی رسید که این مربی شانسی برای ماندن داشته باشد اما اتفاقات پایان فصل و قهرمانی جام حذفی مقابل حریف قدیمی همه چیز را عوض کرد. در حقیقت باشگاه منچستریونایتد امروز در بیانیه ای اعلام کرد:" قرارداد اریک تن هاگ به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان منچستریونایتد تا ژوئن 2026 تمدید شد." 

سر جیم رتکلیف در حال بازسازی کامل منچستریونایتد است و به نظر می رسید که مربی هلندی قرار است که قربانی شود چرا که یونایتد فصل ناامیدکننده ای با حذف شدن از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را داشت و در لیگ انگلیس نیز در رده هشتم قرار گرفت که بدترین رتبه آنها در لیگ برتر انگلیس بود. 

در نهایت تن هاگ با قدرت کامل بر مسندش ماندنی شد و امیدوار است که در این فصل بتواند اتفاقات فصل گذشته را جبران کند. اولین فصل تن هاگ در یونایتد درخشان بود و تیمش نشانه هایی از بهتر شدن ارائه داد اما فصل گذشته اصلا خوب پیش نرفت. اختلافات درونی در رختکن باعث شد تا تن هاگ اعتماد بازیکنان را از دست بدهد اما در پایان فصل شرایط را تغییر داد و حالا این مربی امیدوار است که فصل 25-2024 برایش بهتر از این ها باشد.

4125