طعنه بیرانوند به ماجراهای انتقال آقایی‌پور بود؟

طعنه بیرانوند به ماجراهای انتقال آقایی‌پور بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد علیرضا بیرانوند به ماجراهای انتقال جواد آقایی‌پور در بین صحبت هایش طعنه زده است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند دیشب برای اولین بار توضیحاتی را در رابطه با فسخ قراردادش با پرسپولیس ارائه کرد و یکی از محورهای اصلی اظهارات وی، طلب احترام از هواداران پرسپولیس بود. بیرو در قسمتی از صحبت هایش مثالی در رابطه با چگونگی اخبار نقل و انتقالاتی یک بازیکن اشاره کرد که تیمش فصل گذشته برای عدم سقوط می‌جنگید و حالا چه مبالغی به این بازیکن پیشنهاد می‌شود بنابراین باید به بیرانوند و سایر بازیکنان پرسپولیس بابت موفقیتهای اخیرشان احترام گذاشت.

علیرضا بیرانوند در این زمینه چنین گفت: «شما می‌بینید بازیکنهایی بوده‌اند که تیم‌هایشان در حال سقوط بوده و الان در تیتر اول خبرهای ورزشی و رسانه‌ها و صفحات فضای مجازی هستند و گفته می‌شود سی، چهل میلیارد تومان پول رضایتش است. از این سمت رانده شد و او‌ را به آن سمت بردند و مبلغ‌های زیادی به آن‌ها پیشنهاد می‌شود پس انتظار نه فقط بیرانوند، بلکه سایر بازیکنان پرسپولیس این است که با این موفقیت‌ها به آن‌ها احترام گذاشته شود.»

با اینکه دروازه‌بان ملی‌پوش هیچ نامی از کسی نبرده ولی به نظر می‌رسد منظور بیرو با کدهایی که داده، جواد آقایی‌پور است. مهاجمی که فصل گذشته در استقلال خوزستان برای عدم سقوط تیمش می‌جنگید و این فصل به شدت مورد توجه چند تیم سرشناس قرار داشت و گویا قرار است فصل آینده در سپاهان توپ بزند.

1997