انتقاد تند بازیکن سابق استقلال از بیرانوند: توقع احترام نداشته باش!

انتقاد تند بازیکن سابق استقلال از بیرانوند: توقع احترام نداشته باش!

پایگاه خبری فوتبالی - هاشم بیک‌زاده جدیدترین منتقد فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند دیروز اولین واکنش خود به فسخ قراردادش با پرسپولیس را داشت و در صفحه شخصی خود توضیحاتی را ارائه داد که این صحبت‌ها با انتقاد بازیکن سابق استقلال و تیم ملی یعنی هاشم بیک‌زاده مواجه شده است. جالب اینکه بیرو دیروز در صحبت هایش از برخی پیشکسوتان پرسپولیسی انتقاد کرد و حالا یک استقلالی از او خرده گرفته است!

بیک‌زاده می‌گوید بازیکن نمی‌تواند تضمین دهد در تیم جدید خود هم می‌تواند موفق بوده و قهرمان شود: «من فکر می‌کنم تضمینی وجود ندارد و بزرگ‌تر از بیرانوند هم در اروپا و لیگ ایران هیچ ادعایی ندارند و نمی‌توان تضمین کرد به تیم جدید که می‌روند، موفق باشند. این دیگر دست بازیکن نیست و عواملی مثل هوادار، شرایط تیمی و بازیکنان تاثیر می‌گذارند. تضمین شده نیست که بیاید و ادعا کند، من هر کجا برون تیمم قهرمان می‌شود؛ خیر چنین خبرهایی در فوتبال نیست! هیچ کس نمی‌تواند قول قهرمانی دهد.»

بازیکن سابق استقلال معتقد است بیرانوند نباید انتظار احترام داشته باشد: «در فوتبال بایدی وجود ندارد. تو بازی کردی و پولت را هم گرفتی و حالا که پولت را نگرفتی، گذاشتی و رفتی و حالا می‌گویی احترام بگذارند!؟ نه بیرانوند بلکه امثال بیرانوند و این بازیکنان. وقتی برای یکی، دو میلیارد فسخ می‌کنی و می‌روی، توقع احترام از هوادار نباید داشته باشی. حق حرفه‌ای وی بوده و فسخ کرده و رفته ولی نوع رفتن و چطور رفتنش در ذهن هوادار می‌ماند.»

بیک‌زاده که تجربه حضور نافرجامی را در تراکتور دارد مدعی است شرایط بازی در سرخابی‌ها با هر تیم دیگری متفاوت است: «این اتفاقی که برای این عزیزان افتاده برای من هم افتاد و اتفاقاً به همان تیمی رفتم که این عزیزان رفته‌اند یعنی تراکتور! بازی کردن در استقلال و پرسپولیس با بازی کردن در تیم های دیگر فرق می‌کند. البته تراکتور تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد ولی شرایط و فضا متفاوت است و از قضا بازی کردن برای بازیکنانی که از دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌روند، سخت می‌شود. هم شرایط هواداران هست و هم اینکه هر هفته شما پخش زنده بودی و باید خوب بازی می‌کردی و الان توجه رسانه‌ها را نداری و این توجه رسانه خیلی مهم است و‌ کمک می‌کند از لحاظ روانی و ذهنی خوب بازی کنی ولی بقی تیم‌ها این توجه رسانه را ندارند.»

1997