مهدی کیانی شانس بازی دوباره در لیگ برتر را از خود گرفت!

مهدی کیانی شانس بازی دوباره در لیگ برتر را از خود گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد مهدی کیانی همچنان می‌خواهد در لیگ یک به کارش ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، مهدی کیانی کاپیتان سابق تراکتوری‌‌هاست. بازیکنی که پس از جدایی از این تیم، ابتدای فصل گذشته راهی خیبر خرم آباد شد تا پس از مدت‌ها دوباره در لیگ آزادگان توپ بزند.

حضور کیانی در خیبر برای این بازیکن و تیمش خوش‌یمن بود و کیانی که بازوبند کاپیتانی تیم لرستانی را هم بر بازو می‌بست، توانست در پایان فصل عنوان قهرمانی لیگ آزادگان را کسب کرده و جشن صعود به لیگ برتر را بگیرد تا کاپیتان کیانی سابقه دو صعود به لیگ برتر با تراکتورسازی و خیبر را در کارنامه خود ثبت کرده باشد.

همین صعود بهترین فرصت دوباره برای این هافبک جنگنده بود تا دوباره در لیگ برتر پا به توپ شود ولی گویا کاپیتان پا به سن گذاشته خیبر به پیشنهاد دوست قدیمی خود یعنی فراز کمالوند، پاسخ مثبت داده به صنعت نفت آبادان بپیوندد و فصل بعدی را هم در لیگ یک به کارش ادامه داده و باز هم برای کمک به تیمش برای صعود به لیگ برتر بجنگد.

گفته می‌شود مبلغ پیشنهادی صنعت نفت آبادان که این فصل به لیگ یک سقوط کرده، مبلغ قابل توجهی است که شاید یک بازیکن متوسط لیگ برتری دریافت کند و به نظر می‌رسد باید منتظر ماجراجویی جدید کاپیتان ۳۷ ساله این بار با پیراهن برزیلی‌ها باشیم.

1997