مدافع جوان منچسترسیتی، در لیست خرید یوونتوس

مدافع جوان منچسترسیتی، در لیست خرید یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- یان کوتو، دفاع راست برزیلی باشگاه منچسترسیتی که فصل گذشته در خیرونا بازی می‌کرد مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، یان کوتو یکی از مهره‌های تاثیرگذار خیرونا در این فصل بود. خیرونا در فصلی که گذشت فراتر از حد انتظار ظاهر شد. شاگردان میشل حتی در مقطعی بالاتر از غول‌های لالیگا، یعنی رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید در صدر جدول قرار داشت و تبدیل به شگفتی‌ساز لیگ اسپانیا شد. بازیکنان زیادی از این تیم به فوتبال اروپا معرفی شدند، مثل ساویو، آرتم دووبیک، الکس گارسیا و البته یان کوتوی برزیلی.

این ستاره 22 ساله پیش از این ابراز تمایل کرده بود به این‌که به رئال مادرید بپیوندد، اما کهکشانی‌ها هنوز اقدامی جدی برای خرید او نکرده‌اند. با وجود دنی کارواخال که فصل گذشته نمایش‌های درخشانی به معرض نمایش گذاشت، مدیران رئال مادرید احساس می‌کنند نیازی به خرید یان کوتو وجود ندارد و فعلا تصمیمی مبنی بر خرید یک مدافع راست جدید ندارند.

به نقل از نیکولو شیرا، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، یوونتوس به یان کوتو، مدافع راست جوان خیرونا و منچسترسیتی علاقه‌مند است. شنیده‎ها حاکی از آن است که صحبت‌های اولیه میان مدیران یوونتوس و نزدیکان این بازیکن انجام شده، اما هنوز مذاکرات پیشرفته‌ای وجود ندارد.

گفته می‌شود که خرید مدافع اولویت یوونتوس نیست و تیاگو موتا قصد دارد خط هافبک تیمش را مستحکم کند. او داگلاس لوییز، خفرن تورام و تئون کوپمینرز را برای استحکام کمربند خط میانی مدنظر دارد و تا این بازیکنان جذب نشوند، یوونتوس اقدامی برای خرید یان کوتو نخواهد کرد.

1428