منچسترسیتی مدافع پرتغالی خودش را قرض نمی‌دهد

منچسترسیتی مدافع پرتغالی خودش را قرض نمی‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- ژائو کانسلو پس از یک فصل قرضی که در بارسلونا پشت سر گذاشت، حالا آینده مبهمی پیش روی خودش می‌بیند و هیچ باشگاهی هنوز حاضر به خرید دائمی او نشده است.

به گزارش فوتبالی، ژائو کانسلو در کنار ژائو فلیکس، خریدهای قرضی بارسلونا در تابستان 2023 بودند که در روز پایانی پنجره نقل و انتقالاتی تابستان به بارسا پیوستند. کانسلو شروع خوبی در بارسا داشت و تا حد زیادی خیال هواداران را از جناح راست خط دفاعی تیمشان راحت کرد. اما با مصدومیت الخاندرو بالده، این بازیکن به سمت چپ خط دفاعی رفت که در آن جناح نتوانست درخشش سابق را داشته باشد.

او در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برابر پاری سن ژرمن بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت. کانسلو در کارهای دفاعی خوب عمل نکرد و در نیمه دوم یک پنالتی به پاریسی‌ها تقدیم کرد تا کار بارسلونا در لیگ قهرمانان تمام شود. پس از آن بازی، شک و تردید در خصوص ماندن او در بارسلونا به وجود آمد. پیش از آن شنیده می‌شد مدیران بارسلونا مشکلی با پرداخت مبلغ درخواستی منچسترسیتی ندارند، اما حالا انتقال دوباره قرضی مدنظر آن‌ها است.

به نقل از نشریه اسپانیایی رلوو، منچسترسیتی دیگر قصد ندارد ژائو کانسلو را قرض بدهد. آن‌ها تمایل دارند تا مدافع هافبک پرتغالی خود را به صورت دائمی به فروش برسانند. آن‌ها امیدوار هستند تا بتوانند با فروش او چیزی حدود 30 میلیون یورو به جیب بزنند.

این در حالی است که هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا جرمی فریمپونگ را به کانسلو ترجیح می‌دهد.

1428