تاکید وزیر ورزش بر رفع موانع سالن ورزشی رستم رود

تاکید وزیر ورزش بر رفع موانع سالن ورزشی رستم رود

پایگاه خبری فوتبالی- وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از پروژه سالن ورزشی نیمه تمام رستم رود نور از مسوولان امر خواست تا برای رفع موانع این طرح ورزشی تدابیری بیندیشند.

به گزارش فوتبالی، کیومرث هاشمی روز پنجشنبه در دومین روز سفر به مازندران در حاشیه بازدید از پروژه سالن ورزشی نیمه تمام رستم رود نور در گفت و گو با خبرنگاران از مسوولان امر خواست تا برای رفع موانع این طرح ورزشی تدابیری بیندیشند.

وی توسعه اماکن ورزشی را از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم برشمرد و افزود توزیع عادلانه امکانات همسو با اجرای طرح محرومیت‌زدایی ورزشی در استان‌ها کلید خورده است و دولت سیزدهم مصمم به سرانجام رساندن این مهم است.

وی توسعه اماکن ورزشی در روستاها و مناطق دورافتاده را از سیاست‌های اصلی دولت مردمی سیزدهم اعلام و اضافه کرد: بی‌شک از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق این مهم استفاده خواهد شد.

وی از همه مدیران ورزشی در استان‌ها خواست از تمامی توان خود برای تقویت زیرساخت‌های ورزشی نقاط شهری و روستایی استفاده کنند.

وزیر ورزش و جوانان، یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم را تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی عنوان کرد و گفت: از ابتدای فعالیت دولت مردمی سیزدهم، هزار و ۹۲۶ طرح ورزشی افتتاح و بهره‌برداری شد.

هاشمی همچنین شمار طرح های نیمه‌تمام ورزشی کشور را نیز سه هزار و ۴۲۸ طرح ذکر کرد.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این آیین نیز توضیحاتی از وضعیت این پروژه ورزشی ارائه کرد.

وزیر ورزش و جوانان امروز همچنین با حضور در شهرستان نور از سالن ورزشی امام خمینی(ره) این منطقه بازدید کرد.

سالن ورزشی امام خمینی (ره) نور میزبان مسابقات تیم والیبال لیگ برتری مهرگان خواهد بود که عملیات استانداردسازی آن به همت خیر ورزشی در حال انجام است.

افتتاح سالن ورزشی، بازدید از سالن ورزشی شهید سلیمانی ماهفروجک ساری، بازدید از مجموعه ورزشی پهلوان حسن یزدانی جویبار، افتتاح سالن ورزشی زردآب محمودآباد، افتتاح زمین فوتبال رویان، حضور در اردوی تیم ملی تنیس روی میز در نوشهر و افتتاح خوابگاه شهدای ورزشکار چالوس را از برنامه های سفر ۲ روزه وزیر ورزش و جوانان به مازندران اعلام شد.

منعم مدیرکل امور شهرستان ها، پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی، معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و یوسفی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز وزیر ورزش و جوانان را در این برنامه ها همراهی می کنند.

1999