الاهلی عربستان به دنبال ستاره مغضوب منچستریونایتد

الاهلی عربستان به دنبال ستاره مغضوب منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- جیدون سانچو از الاهلی عربستان پیشنهاد دریافت کرده است و احتمال دارد در تابستان امسال مثل خیلی از ستاره‌های فوتبال دنیا به لیگ حرفه‌ای عربستان برود.

به گزارش فوتبالی، جیدون سانچو، یکی از گزینه‌های فروش باشگاه منچستریونایتد در تابستان امسال است. بازیکنی که از بروسیا دورتموند با مبلغ هنگفتی به جمع شیاطین سرخ پیوسته بود، اما هرگز نتوانست با شرایط این باشگاه سازگار شود و در نهایت پس از درگیری با اریک تن هاگ، تصمیم گرفت تا در نقل و انتقالات زمستانی به بروسیا دورتموند بازگردد.

عملکرد او در بروسیا دورتموند باعث شد تا توجه تیم‌های زیادی به او جلب شود. در ماه‌های اخیر چند باشگاه برای خرید او تلاش کردند. بروسیا دورتموند، یوونتوس و بارسلونا تیم‌هایی بودند که این بازیکن را زیر نظر گرفتند، اما این باشگاه‌ها نمی‌توانند مبلغ درخواستی منچستریونایتد را پرداخت کنند و به همین خاطر قرمزهای شهر منچستر در مذاکره با آن‌ها به توافق نمی‌رسند.

به گزارش بن جیکوبز، باشگاه الاهلی عربستان این ستاره انگلیسی را زیر نظر دارد. آن‎‌ها می‌خواهند برای آن‌که بتوانند با در لیگ حرفه‌ای عربستان با الهلال، النصر و الاتحاد رقابت کنند، ستاره‌های بزرگ و سرشناس دنیای فوتبال را به خدمت بگیرند.

تیم‌های عربستانی در این تابستان نیز قصد دارند پروژه عظیم خودشان را در فوتبال ادامه دهند. آن‌ها تابستان سال 2023 گرد و خاک زیادی به پا کردند، و حالا می‌خواهند در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال نیز قصد دارند توجهات بیشتری را به خود جلب کنند. کوین دی بروینه، ادرسون، کاسمیرو و محمد صلاح ستاره‌های دیگری هستند که در لیست خرید عربستانی‌ها حضور دارند.

1428