رئال مادرید عجله‌ای در خرید ستاره کانادایی بایرن مونیخ ندارد

رئال مادرید عجله‌ای در خرید ستاره کانادایی بایرن مونیخ ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید فعلا اصراری بر جذب آلفونسو دیویس ندارد و می‌خواهد فعلا صبر کند تا بایرن مونیخ این مدافع کانادایی را به قیمتی مناسب به فروش بگذارد.

به گزارش فوتبالی، انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید از ماه‌ها قبل خبرهایش منتشر شده بود. مدافع سریع کانادایی در فصلی که گذشت نتوانست انتظارات را برآورده کند، اما باز هم همچنان مهره تاثیرگذاری برای باواریایی‌ها به حساب می‌آید. مدیران بایرن مونیخ تمام تلاششان را برای متقاعد کردن دیویس برای تمدید قرارداد انجام دادند، اما انگار این بازیکن تصمیمش را گرفته و می‌خواهد به هر نحوی به رئال مادرید بپیوندد.

سران بایرن مونیخ چند پیشنهاد مختلف برای تمدید قرارداد به آلفونسو دیویس ارائه کردند. قرارداد مدافع کانادایی یک فصل دیگر با بایرن مونیخ به پایان می‌رسد و اگر او در این تابستان به فروش نرسد، می‌تواند در نقل و انتقالات تابستانی سال 2025 به صورت رایگان و آزاد اف سی هالیوود را ترک کند.

به نقل از فابریزیو رومانو، مدیران رئال مادرید در حال حاضر از عملکرد فرلاند مندی و فران گارسیا راضی است. آن‌ها تا زمانی که بایرن مونیخ دیویس را به مبلغی معقول برای فروش نگذارد، تلاشی در راستای خرید او نخواهند کرد. مدیران باشگاه اسپانیایی هنوز به دیویس علاقه‌مند هستند و هنوز با نماینده‌های بازیکن ارتباط دارند، اما آن‌ها به دنبال یک قیمت منصفانه هستند.

در حال حاضر شرایط انتقال دیویس به رئال مادرید در تابستان امسال پیچیده است. ممکن است این ستاره کانادایی راه کیلیان امباپه را در پیش بگیرد و صبر کند تا قراردادش تمام شود و بعد به رئال مادرید بپیوندد.

1428