هلند و ترکیه، نبرد تیم‌هایی که شانس کمتری برای قهرمانی دارند

هلند و ترکیه، نبرد تیم‌هایی که شانس کمتری برای قهرمانی دارند

پایگاه خبری فوتبالی- ترکیه و هلند در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف همدیگر خواهند رفت و یک تیم در نیمه نهایی حضور پیدا می‌کند، دو تیمی که به زعم خیلی از کارشناسان شایستگی حضور در جمع 4 تیم برتر را ندارند.

به گزارش فوتبالی، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 از روز جمعه آغاز خواهد شد. شاید بتوان گفت کم‌اهمیت‌ترین بازی برای اهالی فوتبال، تقابل هلند و ترکیه خواهد بود، دو تیمی که می‌توان ادعا کرد کسی فکرش را نمی‌کرد یکی از آن‌ها به نیمه نهایی برسد، اما شرایط تورنمنت به شکلی پیش رفت که حالا قرار است یک تیم از میان هلند و ترکیه در جمع چهار تیم برتر جام حضور داشته باشند.

هلند در مرحله گروهی، پایین‌تر از فرانسه و اتریش در رتبه سوم قرار گرفت و به‌عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم به دور حذفی صعود کند. شاگردان رونالد کومان در مرحله یک هشتم نهایی تیم متفاوتی نشان دادند. آن‌ها با 3 گل از سد رومانی عبور کردند و به یک چهارم نهایی صعود کردند، اما نباید این نکته را فراموش کرد که تیم ملی رومانی هم تیمی نبود که بتواند هلند را آزار بدهد و بازی نسبتا راحتی برای لاله‌های نارنجی تلقی می‌شد.

تیم ملی ترکیه نیز با هدایت مونتلای ایتالیایی، توانست اتریش شگفتی‌ساز را از گردانه مسابقات کنار بگذارد. هرچند که نمایش این تیم برابر اتریش، چندان دلنشین نبود و اگر درخشش سنگربان این تیم در دقایق پایانی نبود، شاید الان اتریش حریف هلند بود.

باید دید نبرد دو تیمی که شانس کمتری از سایر گزینه‌ها برای کسب قهرمانی دارند چگونه رقم خواهد خورد؟

1428