سنگربان آلمانی، گلر اول منچسترسیتی در فصل آینده خواهد بود

سنگربان آلمانی، گلر اول منچسترسیتی در فصل آینده خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی در صورت جدایی ادرسون، برای خرید سنگربان جدید اقدام نخواهد کرد و احتمالا استفان اورتگا تبدیل به گلر اول منچسترسیتی برای فصل آینده شود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه‌های عربستانی در یک سال اخیر فعالیت زیادی در بازار نقل و انتقالاتی داشته‌اند. تیم‌های لیگ حرفه‌ای عربستان با سرمایه‌های کلان و هزینه‌های هنگفت، بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال را به خدمت گرفتند. آن‌ها پس از جذب کریستیانو رونالدو، بازیکنان بزرگی همچون کریم بنزما، نیمار، انگولو کانته، روبرتو فیرمینو و چند ستاره دیگر را به لیگ حرفه‌ای عربستان بردند و نگاه‌ها را به خود خیره کردند.

آن‌ها در تابستان پیش رو نیز سعی دارند تا ستاره‌های دیگری را به خدمت بگیرند. کوین دی بروینه و محمد صلاح، گزینه‌های اصلی باشگاه‌های عربستانی هستند. آن‌ها دستمزدهای نجومی را به این بازیکنان ارائه دادند و سعی دارند تا از این طریق این بازیکنان را جذب کنند. به نقل از لونگاری، النصر با ادرسون به توافقات شخصی دست پیدا کرده است و حالا تنها توافق با باشگاه منچسترسیتی باقی مانده است. النصر در صورت شکست در خرید این بازیکن، برای خرید امیلیانو مارتینز تلاش می‌کند.

پیش از این شنیده می‌شد که پپ گواردیولا با جدایی ادرسون مخالفت خواهد کرد. او به خاطر توانایی در بازی با پا، سنگربان مورد علاقه سرمربی اسپانیایی است.

اما حالا به نظر می‌رسد که پس از جدایی ادرسون، منچسترسیتی به استفان اورتگا اعتماد کند. به گزارش فابریزیو رومانو، اورتگا، سنگربان آلمانی منچسترسیتی دروازه‌بان اول منچسترسیتی برای فصل آینده خواهد بود و سیتیزن‌ها در تابستان سعی دارند تا یک گلر دوم برای جانشین اورتگا به خدمت بگیرند.

1428