تصمیم نهایی بیرانوند مشخص شد؛ پای حرفم ایستاده‌ام!

تصمیم نهایی بیرانوند مشخص شد؛ پای حرفم ایستاده‌ام!

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا بیرانوند درنهایت تکلیف خودش برای فصل پیش روی را مشخص کرد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر نسبت فصول قبل دچار افت و خیز بیشتری بود و در مجموع 26 مسابقه‌ای که برای قرمزها در لیگ بیست و سوم به میدان رفت موفق به ثبت 13 کلین‌شیت شد و البته 18 بار هم دروازه‌اش باز شد نقش غیرقابل انکاری در قهرمانی این تیم داشت. بیرانوند یک رکورد جاودانه در پرسپولیس به یادگار گذاشته است که بعید است حالا حالاها بازیکنی حتی بتواند به آن نزدیک شود! بیرو در 6 فصلی که سنگربان سرخ‌ها بوده 6 بار قهرمان لیگ برتر شده و به عبارتی پرسپولیس هرگاه او را در قاب دروازه خود داشته به قهرمانی رسیده است!

بیرانوند که بعد از فسخ قراداد خود و سکوت چند روزه‌ای که پیشه کرده بود در نهایت شب گذشته با انتشار ویدیویی تمامی ناگفته‌های خود را بیان کرد و سیر تا پیاز مسائل مختلفی که شاید در طول این مدت رسانه‌ها با آن درگیر بودند را عنوان کرد.

این سنگربان 31 ساله در مهمترین بخش صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که تکلیفش برای فصل آینده چیست و به نوعی آب پاکی را بر روی دست هواداران، منتقدان و همسویان خود ریخت: " مطمئن باشید که من سر تصمیمی که گرفتم هستم و شاید تصمیم احساساتی هم باشد ولی به هر حال تصمیمی است که گرفته‌ام و امیدوارم احترام بگذارید. وقتی این تصمیم را گرفتم این تصویرسازی و آینده باشگاه را دیدم و می‌دانستم که خیلی‌ها دنبال این هستند که باشگاه بزرگ پرسپولیس را از قدرت‌نمایی که داشت پایین بیاورند و این اتفاق به زودی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس استارت می‌خورد.:" 

همچنین او در ادامه این صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که " می‌گویند بیرانوند اگر برگردد تیم برهمزن است و نباید برگردد، از آقای مدیرعامل خواهش می‌کنند که بیرانوند نباید برگردد. شما دارید استقبال می‌کنید و دمتان هم گرم استقبال کنید من هم به عنوان یک هوادار واقعی هرجا که بروم صدم را برای تیمم می‌گذارم چون پول حلال سر سفره و پیش خانواده‌ام بردم." 

حالا باید ببینیم در نهایت بیرانوند به کدام تیم می‌رود و آیا او یکی دیگر از بمب‌های زنوزی برای تی‌تی‌ها خواهد بود یا خیر. 

9098