مقایسه آمار مسی و رونالدو در تمام دوره‌های یورو و کوپا آمه‌ریکا

مقایسه آمار مسی و رونالدو در تمام دوره‌های یورو و کوپا آمه‌ریکا

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر رقابت های یورو 2024 و کوپا آمه ریکا 2024 در حال برگزاری است و لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به همراه تیم ملی آرژانتین و تیم ملی پرتغال در این بازی ها حضور دارند و بدون تردید به دنبال این هستند که در این رقابت ها به قهرمانی برسند.

به گزارش فوتبالی ، در رقابت های یورو 2024، کریستیانو رونالدو هنوز موفق به گلزنی نشده است. ستاره پرتغالی فقط یک پاس گل داده است. در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 هم لیونل مسی هنوز گلی نزده است اما او هم مثل رونالدو پاس گل داده است.

لیونل مسی به طور کلی در تمام دوره های کوپا آمه ریکا که حضور داشته است، 36 بازی انجام داده است. مسی در این بازی ها سیزده گل به ثمر رسانده است و هجده پاس گل داده است. از سوی دیگر کریستیانو رونالدو در تمامی دوره های یورو که در آن ها بازی کرده است، 29 بازی داشته است و چهارده گل به ثمر رسانده است و 10 پاس گل داده است.

کریستیانو رونالدو در رقابت های یورو 2016 به قهرمانی رسید و از سوی دیگر لیونل مسی هم توانست در رقابت های کوپا آمه ریکا 2021 به قهرمانی برسد و جام را بالای سر ببرد. به این ترتیب هم مسی و هم رونالدو در رقابت های قاره خود به قهرمانی رسیده اند.

1470