چهار سرمربی آرژانتینی، صدرنشین گروه‌های کوپا آمه‌ریکا 2024 (عکس)

چهار سرمربی آرژانتینی، صدرنشین گروه‌های کوپا آمه‌ریکا 2024 (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مرحله گروهی رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به پایان رسید و به این ترتیب تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند و باید دید که در ادامه این تورنمنت چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم می تواند به مراحل پایانی برسد و قهرمان شود.

به گزارش فوتبالی ، یک نکته جالب که در پایان مرحله گروهی توجه ها را به خودش جلب می کند، این است که هر چهار تیمی که در گروه های کوپا آمه ریکا 2024 صدرنشین شده اند، سرمربی های آرژانیتنی دارند. این قضیه به خوبی می تواند سلطه فوتبال آرژانتین را در قاره آمریکا به نمایش بگذارد.

تیم ملی آرژانتین که صدرنشین گروه اول رقابت ها است، لیونل اسکالونی را به عنوان سرمربی دارد که اهل کشور آرژانتین است. تیم ملی ونزوئلا که در گروه دوم کوپا آمه ریکا صدرنشین شد، فرناندو باتیستا را به عنوان سرمربی دارد که یک آرژانتینی است.

تیم ملی اروگوئه که در گروه سوم صدرنشین شد، مارسلو بیلسا را به عنوان سرمربی دارد که یک چهره شناخته شده آرژانتینی است. تیم ملی کلمبیا که در گروه چهارم صدرنشین شد هم نستور لورنزو را که آرژانتینی است به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد.

این اولین بار است که در رقابت های کوپا آمه ریکا، تمام تیم های صدرنشین گروه ها، سرمربی هایی اهل یک کشور دارند.

1470