چند برابر شدن تعداد دنبال کننده‌های اینستاگرام ستاره پنالتی‌گیر پرتغال

چند برابر شدن تعداد دنبال کننده‌های اینستاگرام ستاره پنالتی‌گیر پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - دیوگو کاستا دروازه بان تیم ملی پرتغال در این روز ها بسیار مشهور شده است و در میان پرتغالی ها و همچنین هواداران کریستیانو رونالدو محبوبیت قابل توجهی به دست آورده است.

به گزارش فوتبالی ، در پایان بازی پرتغال - اسلوونی در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، دیوگو کاستا در ضربات پنالتی موفق شد هر سه پنالتی تیم ملی اسلوونی را مهار کند و به این ترتیب موجب صعود تیم ملی پرتغال به مرحله یک چهارم نهایی شود.

از آن بازی به بعد، تعداد دنبال کننده های صفحه اینستاگرامی دروازه بان تیم ملی پرتغال، حدود 2.5 برابر شده است. دیوگو کاستا پیش از بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی اسلوونی، 361 هزار دنبال کننده داشت اما حالا 814 هزار دنبال کننده دارد و این تعداد دنبال کننده همچنان در حال افزایش است.

اگر دیوگو کاستا این درخشش را نداشت، تیم ملی پرتغال از رقابت های یورو 2024 کنار می رفت و به این ترتیب کار برای کریستیانو رونالدو در این تورنمنت تمام می شد. رونالدو گفته است که این یورو، آخرین یوروی او است و به این ترتیب به دنبال قهرمانی در این بازی ها است. دیوگو کاستا دروازه بان باشگاه پورتو است و باید دید که پس از یورو 2024 راهی باشگاه دیگری می شود یا خیر.

1470