ادعای بیرانوند: فسخم با پرسپولیس کاملاً قانونی است!

ادعای بیرانوند: فسخم با پرسپولیس کاملاً قانونی است!

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا بیرانوند ادعا دارد که فسخی که با پرسپولیس کرده کاملاً قانونی بوده است.

به گزارش فوتبالی، بیرانوند که همین چند هفته پیش دست به اقدام جالبی زد و قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد و دوباره کلی حواشی را به سمت خود روانه کرد تا مجدداً در تنور داغ انتقادات هواداران پرسپولیس گرفتار شود و تکلیف نامشخصی برای فصل پیش روی‌اش داشته باشد.

بیرانوند که در فصل نقل و انتقالات پیشین هم دست به چنین کاری زد و تا مرز یاغی شدن و پیوستن به استقلال پیش رفت اما در نهایت اقدامش ختم به خیر شد و در جمع قرمزها ماندنی شد.

بعد از اینکه بیرانوند قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد برخی از رسانه‌ها مدعی شدند که فسخ او با قرمزها غیرقانونی بوده و البته تعدادی از مدیران پرسپولیس هم بر این موضوع صحه گذاشتند و تلویحاً گفتند که او نمی‌تواند با تیمی قرارداد جدیدی ببندد اما با این اوضاف چندی بعد این موضوع به بیرون درز کرد که در قرارداد بیرو بندی وجود داشته که اجازه فسخ در شرایط خاص را به او داده بودند!

حالا دروازه‌بان شماره یک تیم ملی مدعی است که طلب او از پرسپولیس تقریبا 2 میلیارد تومان بوده و کاملا فسخش قانونی بوده است.

باید دید در نهایت تکلیف او چه خواهد شد و آیا با تیم جدیدی که به صراحت گفته می‌شود تراکتور است قراردادی می‌بندد یا که اتفاقاتی مشابه به سال گذشته برای او رخ می‌دهد که به نظر بعید است!

9098