اتفاق عجیب در لیگ دسته دوم فوتبال زنان؛ تیم از ما هزینه‌ها از بازیکن!

اتفاق عجیب در لیگ دسته دوم فوتبال زنان؛ تیم از ما هزینه‌ها از بازیکن!

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ دسته دوم فوتبال زنان ایران از چند روز دیگر در پنج گروه و با حضور هجده تیم برگزار می شود. تیم هایی که اکثرا مشکل مالی دارند و راه های دیگر را برای جبران هزینه ها در نظر گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، لیگ دسته دوم فوتبال زنان ایران از هفته آینده قرار است در پنج گروه و به میزبانی پنج شهر مختلف برگزار شود. تعداد تیم های این مسابقات هجده تیم است که در نهایت و پس از ۳ مرحله تیم های صعود کننده به لیگ دسته اول مشخص می شود. 

هجده تیمی که در این مسابقات حضور دارند اکثرا به صورت شخصی اداره می شوند و به همین جهت از نظر مالی با مشکلاتی مواجه هستند. 

شنیده شده برخی از این تیم ها بازیکنان را با شرایط خاص به تیم خود می آورند. مثلا اگر بازیکنی تستی می آید و قبول می شود باید مبلغ ۳ تا ۵ میلیون تومان هزینه کند. این مبلغ برای بازیکنانی که سابقه بازی در لیگ های یک و دو را دارند کمتر است و بین یک تا سه تومن برآورد شده است. همچنین برخی تیم ها حتی پول البسه را هم از بازیکنان می گیرند تا تنها هزینه ای که می کنند ورودی مسابقات باشد. با این حال در همین لیگ دسته دو نساجی مازندران هم تیمداری کرده است که هزینه کامل تیم پای باشگاه است.

به هر حال فوتبال زنان همیشه با مشکلات مالی رو به رو بوده است و چه بسا اگر برخی باشگاه ها از بازیکنان هم در موارد مالی کمک نگیرند تعداد تیم های حاضر در لیگ های مختلف فوتبال زنان به تعداد انگشتان دو دست هم نرسد.

قرار است مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال زنان در پنج شهر ایلام، پردیس، گرگان، کرمانشاه و تبریز برگزار شود.

6001