کاپیتان بارسلونا از لیگ برتر انگلیس و لالیگا پیشنهاد دارد

کاپیتان بارسلونا از لیگ برتر انگلیس و لالیگا پیشنهاد دارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرخی روبرتو، از چند باشگاه در لالیگا و لیگ برتر انگلیس پیشنهاد دریافت کرده و در صورت جدایی از بارسلونا، راهی یکی از این باشگاه‌ها خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پس از جدایی ژاوی هرناندز، جایگاه سرخی روبرتو در بارسلونا به خطر افتاد. سرمربی سابق کاتالان‌ها کاملا حامی این بازیکن بود و اعتقاد داشت تجربه و وفاداری او می‌تواند تبدیل به یک نماد در رختکن شود. او رفتار روبرتو با دیگر بازیکنان را ستایش می‌کرد و او را رهبر اصلی تیم می‌دانست. اما با خروج ژاوی و ورود هانسی فلیک، به نظر می‌رسد که جایگاه او در بارسا به خطر افتاده باشد و خبری از تمدید قرارداد نباشد.

روبرتو خودش تمایل دارد در بارسلونا بماند. او عاشق باشگاه است و به بستن بازوبند کاپیتانی تیم افتخار می‌کند. روبرتو حاضر است برای ماندن در بارسا دستمزد خودش را کاهش دهد، اما باز هم تمدید قرارداد با او بسته به شرایط ثبت قرارداد بازیکنان جدید است. مدیران بازیکنان جدید را در اولویت قرار می‌دهند و اگر در فضای دستمزدها جای خالی بود، قرارداد سرخی روبرتو را تمدید خواهند کرد.

به گفته نشریه اسپانیایی آ اس، سرخی روبرتو از چند باشگاه حاضر در لالیگا و لیگ برتر انگلیس پیشنهاد دریافت کرده است. او در حال حاضر شرایط خوبی در تیم ندارد. او در بلاتکلیفی قرار دارد، چون نمی‌داند که باید منتظر باشگاه و شرایط اقتصادی آن بماند یا به پیشنهادات ارائه شده پاسخ دهد.

در صورتی که روبرتو جدا شود، مارک آندره ترشتگن تبدیل به کاپیتان اول بارسلونا خواهد شد. احتمالا هانسی فلیک با هم‌وطن خود بهتر ارتباط خواهد گرفت.

1428