همه پرسپولیسی‌های ترکیب تراکتور؛ فعلا 8 نفر در دو فصل!

همه پرسپولیسی‌های ترکیب تراکتور؛ فعلا 8 نفر در دو فصل!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از تکراری‌ترین اتفاقات در فصل نقل و انتقالات‌ دو فصل گذشته لیگ برتر، عضویت پرسپولیسی‌های سابق در تراکتور است.  

به گزارش فوتبالی، کم نبوده‌اند بازیکنانی که در طول تاریخ، بین پرسپولیس و تراکتور تبریز جابه‌جا شده‌اند اما انتقال پرسپولیسی‌ها به تراکتور در طول این یکی دو فصل گذشته، یکی از شایع‌ترین اتفاقات ابتدای هر فصل لیگ برتر است. انتقالاتی که حالا به نظر می‌رسد در ابتدای لیگ بیست و چهارم شاید 3 ستاره پرسپولیس را راهی تبریز کند.  

یکی از تیم‌هایی که در ابتدای لیگ بیست و سوم، عملکرد مطلوبی را در زمان نقل و انتقالات داشت تراکتور تبریز بود. تراکتور در پایان لیگ بیست و دوم، چهارم شد اما با آمدن پاکو خمز برای هدایت تی‌تی‌ها در لیگ بیست و سوم، مدیران این باشگاه نیز سر کیسه را شل کردند و با حضور موفق در فصل نقل و انتقالات، دست خمس را برای چیدن ترکیب هر مسابقه در لیگ بیست و سوم باز کردند. اما نکته جالب فصل نقل و انتقالاتی تراکتور، به خدمت گرفتن ستاره‌های مغضوب یحیی گل محمدی از پرسپولیس بود.  

تی‌تی‌ها موفق شدند در بازار نقل و انتقالاتی اول فصل، 8 بازیکن را به خدمت بگیرند که از این میان، سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی، مهدی عبدی، علی شجاعی و مهدی شیری، سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند و حتی سیامک نعمتی مستقیم از پرسپولیس به تراکتور رفت و مهدی عبدی نیز به صورت قرضی از پرسپولیس به این تیم پیوست.  

علاوه بر این 6 نفر، رضا اسدی نیز در ابتدای لیگ بیست و دوم از پرسپولیس جدا شد و به تراکتور رفت. پس از او حامد پاکدل نیز نیم فصل دوم همان دوره، با پرسپولیس فسخ کرد و به تراکتور پیوست تا 8 پرسپولیسی در طول این دو فصل به تراکتور بپیوندند.  

شایعات نقل و انتقلاتی زیادی نیز حالا، پیرامون بازیکنان این دو تیم وجود دارد و به احتمال زیاد باید 3 ستاره پرسپولیس در لیگ بیست و سوم را با لباس تراکتور در لیگ بیست و چهارم ببینیم و شاید یکی دو بازیکن تراکتور نیز به پرسپولیس بروند. اتفاقی که تا این لحظه رسمی نشده اما گزارش‌های زیادی از قریب الوقع بودن آن به گوش می‌رسد.

7899