هافبک پرتغالی فولام در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ

هافبک پرتغالی فولام در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- پس از یک سال انتظار، انتقال هافبک پرتغالی مدنظر بایرن مونیخ رو به اتمام است.

به گزارش فوتبالی، به گفته فلوریان پلاتنبرگ و چند خبرنگار معتبر دیگر، کار انتقال ژائو پالینیا، هافبک دفاعی ۲۸ ساله باشگاه فولام به بایرن مونیخ پس از ۱ سال انتظار در حال انجام است و به زودی خبر رسمی این انتقال منتشر خواهد شد.

در تابستان پیش از آغاز فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴، بایرن مونیخ تحت هدایت توماس توخل آلمانی، قصد فروش گورتزکا و جایگزینی او با یک هافبک دفاعی مقتدر داشت. پس از دکلن رایس، که به توپچی‌های لندن پیوست و نیز کایسدو، که او نیز به دیگر تیم متمول لندنی پیوست، سومین گزینه بایرنی‌ها ژائو پالینیا، هافبک دفاعی ۲۸ساله باشگاه فولام انگلستان بوده است.

کار انتقال پالینیا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ در حالی به سرانجام نرسید که این بازیکن حتی فتوشات‌های معرفی خود را نیز با لباس بایرن گرفته بود. اما در لحظات پایانی پنجره نقل و انتقالاتی، با ممانعت باشگاه انگلیسی در ارسال مدارک به دلیل پیدانشدن جانشین مناسب برای او، این انتقال نیمه‌تمام ماند.

در این پنجره تابستانی و در هفته‌های گذشته، بایرن مونیخ ۲ پیشنهاد رسمی با رقم کمتر از ۴۶ میلیون یورو به فولام ارائه داد که باشگاه‌ها به توافقی نرسیدند. در سومین و آخرین پیشنهاد، تیم آلمانی حدود ۴۶ میلیون یورو به همراه پاداش به باشگاه انگلیسی پیشنهاد داشت و اعلام کرد در صورت رد این پیشنهاد، دیگر برای پالینیا اقدامی نخواهد کرد.

در انتها عصر امروز، ۳ جولای، به ادعای فلوریان پلاتنبرگ دو باشگاه فولام و بایرن مونیخ به توافقات لازم برای این انتقال رسیده‌اند.

 1428