مدافع جوان ایتالیایی در یک قدمی امضای قرارداد با آرسنال

مدافع جوان ایتالیایی در یک قدمی امضای قرارداد با آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- ریکاردو کالافیوری از پیشنهاد آرسنال استقبال می‌کند و شنیده‌ها حاکی از آن است که این مدافع جوان ایتالیایی در آستانه انتقال به این باشگاه لندنی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنان شاخص رقابت‌های یورو، ریکاردو کالافیوری، مدافع جوان تیم ملی ایتالیا بود. بازیکنی که نتوانست به همراه آتزوری در مراحل بالا و نهایی یورو حضور داشته باشد، اما عملکرد خوب او زیر سایه نمایش ضعیف تیم ملی ایتالیا قرار نگرفت. او در یورو 2024 به قدری درخشان ظاهر شد که باشگاه‌های مطرح انگلیسی نیز به او علاقه‌مند شدند.

این بازیکن در عرصه باشگاهی نیز با پیراهن بولونیا درخشان ظاهر شد. او توانست زیر نظر تیاگو موتا و پیشرفت کند و در مجموع نمایش خیلی خوبی در سری آ داشت. با انتقال تیاگو موتا از بولونیا به یوونتوس">یوونتوس، به نظر می‌رسید که این مدافع همراه او به یوونتوس برود، اما به نظر می‌رسد مدیران بولونیا به خاطر اتفاقاتی که در انتقال موتا به یوونتوس افتاد، رابطه خوبی با باشگاه تورینی ندارند و ترجیح می‌دهند کالافیوری به یک تیم غیرایتالیایی فروخته شود.

روز گذشته فابریزیو رومانو گزارش داد که چلسی پس از آرسنال و لیورپول به جذب این بازیکن علاقه‌مند شده است. او گفت که آبی‌ها به یک مدافع چپ پا نیاز دارند و کالافیوری نیز در بین گزینه‌های آن‌ها است.

اما امروز به نظر می‌رسد که کالافیوری به آرسنال، هم‌شهری چلسی نزدیک‌تر باشد. به نقل از نیکولو شیرا، کالافیوری با انتقال به آرسنال موافقت کرده است. او تا سال 2029 به آرسنال می‌پیوندد و سالانه 3.5 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.

1428